Wat oude wedstrijd fotos..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liiszle

Wat oude wedstrijd fotos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 23:53

jaja, na heeeel lang twijvelen toch maar de fotos online gezet..
waarom ik twijvel ? omdat ik een *** moeilijke pony heb, en alles opnieuw heb moeten leren.. Ook wenst carissa niet aan de teugel gereden te worden .. athans, het lukt wel maar met wedstrijden is ze toch nog veels te schrikkerig enzo.. :s*graag hier dus een beetje doorheen kijken* dit zijn wat fotos van wedstrijdjes bij ons op de manege, en enkele fotos van paar dagen geleden ..
Rij nu nog steeds in de b, maar gaat heeeel spoeding verandering in komen heb nu, ehh B+7

graag reacties, en aanmerkingen op mijn rij stijl enzo..
fotos staan op volgorde

1.Afbeelding
2.Afbeelding
zoals je ziet, nog niet echt ontspannen, deed heeeel erg men best carissa NORMAAL de bak door te krijgen, dus ook absoluut niet aan de teugel gereden enzo.. had 2 maal 156 punten, dus 2 winst en 1x 3e

3.Afbeelding
4.Afbeelding
Och.. is met het inrijden, loopt al wel wat soepeler.. alleen was ze niet vooruit te branden helaas, waardeerde de jury de snelheid van carissa niet zo.. dus ongelovelijk matige score van 148/146
*heeft me niet echt goed gedaan toen..*

hierna heb ik nog een wedstrijdje gehad* helaas geen fotos* die aardig goed ging, waar ik een score had van 152/156, dus weer een winstpuntje.. en was ik 2e

daarna nog een wedstrijdje, met score van 160/161 dus weer 2 winst

5.Afbeelding
6.Afbeelding
7.Afbeelding
8.Afbeelding
9.Afbeelding

mijn laatst gereden wedstrijd.. ging opzig heel goed.. hier begon ze voor het eerst uit haar zelf aanleuning te zoeken.. punten van 151/157 en 1e + 1 winst

10.Afbeelding
11.Afbeelding
zoals je ziet, loopt carissa een stuk makkelijker, is ze veeeel meer voorwaarts en krijg er veel makkelijker naar beneden ..

Volgende maand weer een wedstrijdje.. zullen dan zien wat er gaat gebeuren

sorry voor de hoeveel heid fotos en text.. maar ben gewoon trots op de resultaten met mijn ponytje

Reacties zijn altijd welkom.. heb graag opbouwende kritiek voor verbetringen zodat ik er wat aan heb volgende wedstrijd..
groeten

mirarocky

Re: Wat oude wedstrijd fotos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 09:12

goed door oefenen en je komt er wel
ik zou zeggen veel succes verder met de wedstrijden

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 09:55

trainen, trainen, trainen.
Ik heb ook zo'n pony, na 2,5 jaar intensief concequent trainen kan hij eindelijk een normaal B proefje lopen, en zijn de punten voor het L1 gemakkelijk binnengehaalt, Nu zien wat het L1 brengt

Suc6 verder, komt vast goed.
Ik zie iig verbetering hoor..

annemarie_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:48

Ik ken carissa ook en die dingen die jij neerzet kloppen helemaal niet..

Je doet net of je carissa op nieuw hebt moeten inrijden.. Wat echt niet zo is Dr rijden zelfs kinderen van 8 op hoor..
Als je wat vaker oefent met alleen rijden is ie misschien ook niet schrikkerig
Als een paard sloom is.. moet je zeker niet tijdens het inrijden bij een wedstrijd in een bloedhete binnenbak gaan galloperen.. Dan weet je zeker dat ie sloom is en dat je em dan niet vooruit krijgt is logisch..

Carissa is vet lief.. ook in de stal en dat was ze al.. dus jij bent echt niet het wonder waar carissa zo lang op heeft moeten wachten hoor

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:51

nouja dat zegt ze toch ook helemaal niet

annemarie_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:58

Liiszle schreef:
waarom ik twijvel ? omdat ik een *** moeilijke pony heb, en alles opnieuw heb moeten leren..

zegt ze wel... Ze heeft em alles zogenaamd opnieuw moeten leren

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:00

goed oefenen en lukt het vanzelf een keertje!
En als eht echt niet lukt misschien de rug na laten kijken... Misschien niet onverstandig

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:02

Citaat:
zoals je ziet, loopt carissa een stuk makkelijker, is ze veeeel meer voorwaarts en krijg er veel makkelijker naar beneden ..

mooi dat ze veel voorwaartser is als je haar gaat voorwaarts blijft rijden en gewoon contact met de teugels houd dan gaat ze vanzelf wel nagevelijk lopen succes verder nog met je pony

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:07

ponnielover schreef:
Liiszle schreef:
waarom ik twijvel ? omdat ik een *** moeilijke pony heb, en alles opnieuw heb moeten leren..

zegt ze wel... Ze heeft em alles zogenaamd opnieuw moeten leren

oow ik dacht dat je het tegen madie88 had

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:11

Is dit officieel?
Leuke fotos

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:02

ponnielover schreef:

Je doet net of je carissa op nieuw hebt moeten inrijden.. Wat echt niet zo is Dr rijden zelfs kinderen van 8 op hoor..
Als een paard sloom is.. moet je zeker niet tijdens het inrijden bij een wedstrijd in een bloedhete binnenbak gaan galloperen.. Dan weet je zeker dat ie sloom is en dat je em dan niet vooruit krijgt is logisch..

Carissa is vet lief.. ook in de stal en dat was ze al.. dus jij bent echt niet het wonder waar carissa zo lang op heeft moeten wachten hoor

ze zegt nergens dat de pony niet lief was. ook zegt ze niet dat ze niet te rijden was. het enige wat ze zegt is dat ie moeilijk was in het netjes lopen. verder vind ik dit verhaal dan ook niet aansluiten op wat zij zegt.....

kleine kinderen kunnen ook op mijn pony gaan zitten maar drom loopt ie nog niet netjes in de aanleuning en dergelijke.

daarom kan het best dat ze haar op een andere manier leert rijden....

verder vind ik dat er vooruitgang te zien is op de foto's

gewoon lekker doorgaan zo

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:37

ben het met mizsz_g_en_a eens:) leuk ponytje!

Mowoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:50

Hele leuke pony, bij die aan de teugel-foto ziet het er al een stuk beter uit!
Gewoon flink door blijven oefenen, komt het vanzelf goed!!

@ponnielover: Ik snap dat je je ei kwijt wilt, maar ga nu ajb niet het topic verzieken!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:06

ponnielover schreef:

Sjonge je hoeft dat meisje niet meteen zo af te kraken.. Vind wel dat je kan zien dat de pony vooruit gegaan is. En op bijna ieder paard kan je een beginner zetten. Wil niet zeggen dat het dan goed gaat ofzo.

Net alsof jij Anky bent ofzo..

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:38

Ponnielover, als je behoefte voelt om op zo'n oud topic te reageren, dan kun je dat ook per PB doen.
Dit topic is van augustus en daarom al heel erg ver over de datum
Ik ga hier een slotje op zetten.