waarom ik twijvel ? omdat ik een *** moeilijke pony heb, en alles opnieuw heb moeten leren.. Ook wenst carissa niet aan de teugel gereden te worden .. athans, het lukt wel
maar met wedstrijden is ze toch nog veels te schrikkerig enzo.. :s*graag hier dus een beetje doorheen kijken* dit zijn wat fotos van wedstrijdjes bij ons op de manege, en enkele fotos van paar dagen geleden ..Rij nu nog steeds in de b, maar gaat heeeel spoeding verandering in komen
heb nu, ehh B+7 
graag reacties, en aanmerkingen op mijn rij stijl enzo..

fotos staan op volgorde

1.
2.
zoals je ziet, nog niet echt ontspannen, deed heeeel erg men best carissa NORMAAL de bak door te krijgen, dus ook absoluut niet aan de teugel gereden enzo.. had 2 maal 156 punten, dus 2 winst
en 1x 3e 
3.

4.

Och.. is met het inrijden, loopt al wel wat soepeler.. alleen was ze niet vooruit te branden
helaas, waardeerde de jury de snelheid van carissa niet zo.. dus ongelovelijk matige score van 148/146 
*heeft me niet echt goed gedaan toen..*
hierna heb ik nog een wedstrijdje gehad* helaas geen fotos* die aardig goed ging, waar ik een score had van 152/156, dus weer een winstpuntje.. en was ik 2e

daarna nog een wedstrijdje, met score van 160/161 dus weer 2 winst

5.
6.
7.
8.
9.
mijn laatst gereden wedstrijd..
ging opzig heel goed.. hier begon ze voor het eerst uit haar zelf aanleuning te zoeken.. punten van 151/157 en 1e
+ 1 winst10.
11.
zoals je ziet, loopt carissa een stuk makkelijker, is ze veeeel meer voorwaarts en krijg er veel makkelijker naar beneden ..
Volgende maand weer een wedstrijdje.. zullen dan zien wat er gaat gebeuren

sorry voor de hoeveel heid fotos en text.. maar ben gewoon trots op de resultaten met mijn ponytje

Reacties zijn altijd welkom.. heb graag opbouwende kritiek voor verbetringen
zodat ik er wat aan heb volgende wedstrijd..groeten

dat zegt ze toch ook helemaal niet