Dit is Kelando (purioso x pion x Magneet), hij wordt 10 jaar, is 1.76 groot, is een ruin en ik rijd er op dit moment Z1 mee maar ik kan al een tijdje Z2 starten. Maar daar zijn we nog niet helemaal aan toe omdat hij een tijdje ziek was. Heeft zelfs al twee keer in een kliniek gestaan. Dus vandaar... Maar nu gaat het gelukkig al weer goed.
Dit is Otto (Hamlet x Dublin x Roemer), hij is pas geleden 6 jaar geworden, is 1.70 groot, is een ruin en ik rijd er sinds kort B mee. Twee keer gestart, alletwee de keren 2e geworden met 4 winstpunten. Hiervoor heeft hij helemaal geen dressuur gelopen maar is er alleen mee gesprongen. Hij was nog helemaal groen. Ik heb hem nu vanaf september vorig jaar.
Dit is Paso Doble (Gribaldi x Sultan x Katouchon x), hij wordt 5 jaar, is 1.72 groot, is een ruin en mijn zusje rijdt hem ook sinds kort in het B. Hij kan wel knap lastig zijn en omdat hij eigenlijk altijd protesteert hebben we er een tijdje geleden een fysio bijgehaald en die probeert hem nu los t maken.
Dit is Quickly (niet bekend wat voor voorouders hij heeft), hij is 12 jaar, is 1.60 groot, is een ruin en mijn zusje rijdt hem in het Z1 sinds kort. En dat gaat hardstikke goed, is nu twee keer gestart en heeft drie winstpunten.
Dit zijn Quickly en Otto samen en ik zal je zeggen dat de meeste mensen het verschil niet kunnen zien.
Hoe kan otto als hij alleen maar gesprongen heeft nog groen zijn geweest?
Mijn 6-jarige ruin heeft tot nu toe ook alleen maar gesprongen, maar daar kan ik ook wel een dressuurproefje meer ijden hoor
en daar heb ik veel verdriet van! Hij is dit jaar ook 5 geworden! mjin lieve Pimmetje!