Ik verzorg een pony(genaamd Suprice) van een meisje(zei zelf heeft nog twee andere pony's)dus ik mag Suprice elke dag rijden wanneer ik maar wil
Ik moest een tijdje terug van de eigenaar met stang op haar rijden, omdat zei met de eigenaar een xtje vandoor was geschoten en zei Suprice niet meer hield.Ze reed namenlijk samen met een andere pony, maar die pony gaat altijd knoerdhard in gallop lochies dat Suprice erachter schoot(kudde gedrag)Maar goed nu verzorg ik haar al een tijdje en moest ik dus van het begin af aan met stang rijden.Maar ik heb ze nu eindelijk zover gekregen dat ik eindelijk met trens mag rijden
Maar ze is met trens als ik alleen rijd erg lief en luisterd goed enzo.Maar zodra ik met iemand samen rijd word ze echt mega sterk en houd ik haar maar net(niet dat ze ervandoor schiet)maar ze word erg sterk en dat is echt vervelend rijden.(ik heb zo'n idee dat ze door die stang niet zo veel gevoel meer in haar mond heeft)Maar zou iemand misschien weten of je hier misschien iets aan kunt doen..?En het tweede ze is pas 4(daarom was ik er al helemaal op tegen die stang, maar het hoeft gelukkig niet meer
)Ik ben met haar bezig veel basisdingen bij haar echt aan te leren en het gaat ook steeds beter.Alleen is bij haar het probleem dat ze op de lange zeide heel erg met haar achterhand naar binnenvalt het is heel onprettig om zow te rijden en het lukt me maar niet om haar een heel rondje recht op de hoefslag te laten rijden.Ik heb ook al geprobeerd om haar van voren iets stelling naar binnen te vragen zodat ze wel met de achterhand op de hoefslag moet, maar dat lukt ook niet ze komt dan helemaal naar binnen en wilt niet lekker luisteren.Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen of mij wat tips kan geven??Alvast bedankt!!