Weer een dagje Vlucht & Draf =)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

Weer een dagje Vlucht & Draf =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 22:12

Dag Lieverds!

Al bijna 9 jaar doet mijn vader mee in de sulky aan paardenrennen, en mijn zus rijd ook al 7 jaar , maar dan als Jockey met Pony's, hier dan ff een paar foto's geschoten! Het zijn foto's van vrienden van mij, en natuurlijk ook van mijn Zussie!

Veel kijkplezier..
Afbeelding
Hier Pony's 2 .. 3de zit Mike met Flying Dream, 4de Sofie met Blitz Boy en daarnaast (maar het is beetje onduidelijk) Wim met Bluesette.
Afbeelding
Mike met Flying Dream en Wim met Bluesette
Afbeelding
Juist voor het Vertrek van Pony's 1. Zwarte blouse met Oranje sterretjes is Wim met Kyra , Dan heb je de witte pony das mn zus met Goldy. De zwarte is Mike met Bandit, en helemaal achteraan Blitz bereden door Ran.
Afbeelding
Mn zus (Sanne) vlak voor het vertrek met Goldy
Afbeelding
Het vertrek met Goldy, ze struikelde een beetje maar ze viel niet!Daarachter Sofie met Bruintje!
Afbeelding
Wim met Kyra en mn Zus met Goldy
Afbeelding
Blitz afgezadeld
Afbeelding
Dit was Vluchtersreeks B, 3de paardje is Dennis , maar de naam van het paardje ben ik kwijt
Afbeelding
Pony's 4 in de sulky .. 1ste is Dennis met een paardje waar k de naam van kwijt ben! Dan Mil met Millenium, en dan Mike met Lady Boy
Afbeelding
Vluchtersreeks A, Het eerste paardje is het paardje van Mil, hij is in het vertrek daarmee op de grond gevallen, want zn paardje wou niet meer verdergaan, en ze zijn tegen de grond gevallen, en het hoofdstel en al uit, en dan is ie alleen met de rest vertrokken! Daarachter heb je een hollander met Sakeeh , Sakeeh is ook van Mil.
Afbeelding
Pony's 3 , mn zus met Red Fox. Ze is Red Fox zowat aan het beleren, ze wilt altijd naar buiten lopen, en mn zus doet het heel goed, ze is dan ook de beste Jockey van Vluchtendraf.. Ze werden 3de en 2de!
Afbeelding
Dit is Mike met Zero
Afbeelding
Blitz in de Sulky , bestuurd door mn Zussie Sanne! Ze werden 1ste !!
Afbeelding
Juist vertrokken. Eerste Bruintje bestuurd door Ran, dan Blitz bestuurd door Sanne, en daarna Bandit bestuurd door Mike

Zo dat was het weer! Het was weer super tof vandaag op de paardenkoers Echt voor herhaling vatbaar!

Ik weet dat Sanne te groot is voor Goldy, maar ze moest er maar 1 reeks mee rijden, om te kijken wat Goldy doet in de koers, omdat volgende week Xino (een jongen van 6 jaar) ermee in de koers gaat rijden, en de ouders wouwen natuurlijk gerustgesteld zijn!

Doeii