0ojannekeo0 schreef:liep jij daa rond met zo´n mega grote lens met mega camera?
dan heb ik naast jou gestaan met mijn inimini cameratje. ik vond het een leuke show van hem..aleen wel triest voro de gehandicapten die reden dat na edje idereen weg ging

Dat zal ik geweest zijn ja
Inderdaad triest, maar helaas gaat het altijd zo. Niet alleen bij gehandicapten...en ik moet eerlijk bekennen dat wij daarna ook weer terug zijn gegaan
runningkawa schreef:Hele mooie foto's
Heel vaak vind ik dat Edward er met een trek handje opzit op bijna elke foto
Maar hier bewijst hij dan toch het tegendeel.

Ik heb toevallig wel een paar foto's met een trek handje. Maar ik heb sowiezo een paar foto's die er minder charmant (verkeerde moment opnames!) uitzien.
Maar die zijn er de afgelopen tijd al meer dan genoeg geplaatst van Edward/Anky enz..
Tinne schreef:Prachtige foto's idd, wat voor camera heb jij?
En wat een dier

! Heel erg mooi!
Letterlijk uit mijn profiel: Canon eos 300d en een telelens, namelijk een Canon EF 70-200/2.8 L USM.
Angeliek schreef:Mooie foto's hoor..
Maandag heb ik les van Frank op Jordan stables met Tornado en Ixo.
Een paard van mijn vriendin is er ook heen gegaan voor de verkoop.
Frank heb ik gisteren ook even ontmoet
Ja, ik kwam nog een bekend paard tegen (van een bokker), maar ga niet zeggen wie of wat, denk niet dat dat de bedoeling is...
manzano schreef:Mooie foto's!!! Wat voor camera gebruik je??
Canon eos 300d, maar het is vooral de lens die het verschil maakt. Canon EF 70-200/2.8 L USM
fresco schreef:Mooie foto's, vooral die in het appuyement naar rechts!
Super zoals die benen scharen....
Ja, die vond ik zelf ook wel stoer. Hier stond ik gewoon precies goed en geen storende elementen op de achtergrond. Zoals die grote witte tent die nogal voor overbelichting zorgde
VValar schreef:En hadden ze nog een beetje leuke paarden bij jordanstables staan?
Oh ja, genoeg
Ik was erg gecharmeerd van een 2-jarige Houston x Jazz. Wat een beest was dat al! Gigantisch
Maar wat zijn afstamming al doet denken, wel een brutaaltje.
Ook de Flemmingh waar mijn ex-instructeur wedstrijden mee rijd vond ik erg mooi.
Maar ja....er stonden nog veeeeel meer mooie dieren
parouscha schreef:VValar, Dat denk ik wel,Antoinette heb je vanity ook gezien?
Lijkt me zo'n mooi gaaf dier!
Ik heb het nog even op de site nagekeken, het is een Olivi he?! Daar ben ik wel langsgelopen.
Hij heeft alle paarden laten zien met intro, maar het waren er teveel om allemaal te onthouden