Obi in het zonnetje @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

obiwan

Obi in het zonnetje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 11:01

Obi heeft nu al een tijdje vakantie gehad, maar daarvoor ging het rijden niet zo goed meer. Ze viel op de volte heel erg naar binnen, rende weg voor mijn been en hing op mijn hand. Na haar vakantietje heb ik les gehad van Tatjana van Buren en nu ben ik op haar manier bezig gegaan.
Ik vind dat ze wel weer lekkerder loopt, maar het is vooral voor mij zo moeilijk en de verbeteringen gaan zo langzaam.... (als je het telkens op je eigen manier gedaan hebt!)

Maar goed, hier de foto's. Vergeef me mijn ik-moet-nodig-poepen-houding, dat moest ik namelijk niet ik weet niet wat het is, maar de foto's zijn in ieder geval al erg confronterend!!

stap is het moeilijkst, vooral om haar actief te houden
Afbeelding

Afbeelding

hier vraag ik contra stelling, om haar weer recht te zetten (valt naar binnen)
Afbeelding

weer rechtuit
Afbeelding

dit bedoel ik dus... moest echt niet poepen!! Wel mooi achterbeen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

goed zo Oobs! lekker van mijn hand en op eigen benen
Afbeelding

hier werd ze moeier en valt ze weer iets voorover
Afbeelding

Vooral in de galop komt ze nog met haar hoofd de lucht in omdat ik haar nu niet meer met mijn handen tegenwerk, maar er komen al steeds meer betere momenten bij en dan loopt ze ook echt lekker op eigen benen.
We hebben nog even wat te oefenen maar het komt wel weer goed!
Kim

_Nann_

Re: Obi in het zonnetje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:05

leuk paardje hoor, ikzefl rij ook zo'n paard wat niet gemakkelijk voorwaarts en op eigen benen loopt, en die komt ook in de galop omhoog, en valt snel naar binnen... maar het gaat heus wel beter hoor als je zo blijft oefenen leuke ankypad... heb ik zelf ook

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:26

ziet er netjes uit!! het is wel moeilijk volgens mij, maar ook goed dat je zo kan oefenen

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:42

Je kunt het idd nog steeds zien dat ze makkelijk naar binnen valt,
maar goed dat je er goed aan gaat werke
Mooi paardje en dekje trouwens !!
Probeer ondanks dat het moeilijk is als je paardje niet op eigen benen loopt toch goed op je houding te letten !!

obiwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 12:14

Citaat:
Probeer ondanks dat het moeilijk is als je paardje niet op eigen benen loopt toch goed op je houding te letten !!

ik weet het, daar begint het juist mee!
omdat ze zo naar binnen viel, gooide ze mij als het ware naar buiten. Nu moet ik vooral naar binnen leunen (dan zit ik pas recht) zodat zij weer recht moet gaan lopen voor het contra-gewicht.
Moeilijk, moeilijk, maar ik blijf zeker hard oefenen!
bedankt voor de reacties

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:20

Mooi paard zeg, commentaar is al gegeven Hij heeft zeker heel dunne beentjes, aangezien het klitteband van je beschermers nogal uitsteekt

obiwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 14:14

hihi, nee juist niet, ze heeft echt olifanten voeten! Had ze eerst in L gekocht, voor de zekerheid, maar moest ze toen tot mijn verbazing ruilen voor een M (en zelfs dan zijn ze nog vrij groot).