ik heb een probleem en hoop dat jullie me ermee kunnen helpen want ik weet het niet meer..
mijn verzorgpaardje is 3 en we zijn bezig met inrijden maar ze is heel dominant en je kan er gewoon opstappen en oefeningen doen dan doet ze helemaal niks doet alles braaf loopt goed.. maar dat is in stap,.. en dan willen we proberen aan te draven maar dan is het net of er een knopje omgedraait wordt ze gaat vervelend lopen doen hoofd omhoog gooien en naar je benen proberen te happen.. ze heeft mijn vriendin er al bijna 2 x er af gesteigerd.. en gaat raar lopen doen alsof alles eng is terwijl ze er de vorige dag gewoon langs liep..

ik weet gewoon niet meer wat ik er aan kan doen heb geprobeert om er met rustige stem en beetje belonen vooruit te krijgen maar dat lukt niet en als je boos op der wordt word het alleen maar erger.. dus ik hoop daT jullie me kunnen helpen.
maar het nadeel is ook we weten wel dat ze het kan want ze kan het ook harstikke goed ookal zijn we nog bezig met inrijden want ze kan harstikke goed draven alleen als zij geen zin heeft(en dat gebeurt nogal vaak
) dan gebeurt er ook niks..stappen is oke maar draven.. ze gooit der hoofd omhoog en gaat protesteren..