Deze week zijn we buiten gaan rijden, me zusje die eerst anti-paard geworden was stapte weer eens een keer op Miran, en ik op onze andere pony Misty. Samen met nog iemand hebben we een leuk bosritje gemaakt en m'n zusje was t zat...ze wil ook weer sporten. Weet niet hoe t kan maar ze heeft gister dus voor het eerst ook gelest waar ik met m'n nieuwe aanwinst ook rijd
commentaar mag, houd er wel rekening mee dat me zusje dus erg lang niet meer gereden heeft, nu nog meer voor de lol rijd en op deze foto's meer bezig is met Miran voorwaarts houden dan op d'r houding te letten...t is allemaal nog heel nieuw...de lessen en t terein dus voor ons deed Miran het dit keer echt perfect...als je ziet hoe ze thuis doet en hoe ze gister was is dit echt een hele vooruit gang. Rijlaarzen had me zusje nog niet, die gaat ze nog wel kopen. Miran is erg lang niet gereden, de beugelriemen die nu aan het zadel zitten moeten nog met de gaatjestang gelijk gemaakt worden dat ze scheef zit wisten we dus al
even losrijden en kijken naar t andere paardje.
leuk beestje
liep ook wel netjes.mijn commentaar: handen hoger en bij elkaar houden, iets meer achterover en hakken uitdrukken.
eindelijk begint de les voor Miran...ff luisteren.
Repel(steeltje)
galopje
even halthouden en luisteren.
nog een keer afwenden en halthouden.
netjes vierkant staan
en weer weg draven.
weer Repel schattig beestje
aangalopperen
galop....werd te donker voor m'n camera.
volgende paard(we rijden altijd een kwartier los)
jammer dat ie mislukt is.
draf uitstrekken.
galop
uitstrekken.
hier nog wat oude foto's.
Miran en Marjolein
pony houd echt van springen, maarja dressuur is de basis...en dat is bij Miran altijd al een minpuntje geweest.
Miran als veulen op een keuring.
Miran ong. 1 1/2jaar oud.
Miran 3jaar
Miran en d'r eerste veulentje
Hoop dat m'n zusje ermee blijft lessen. Foto's zijn s'avonds genomen..de meeste zijn erg onduidelijk, ga de volgende smiddags foto's maken.Sorry voor de hoeveelheid en de slechte kwaliteit..volgende keer beter
?? 

met Miran gaat het gelukkig steeds beter