stipt op tijd was ze er!
eerst even gepraat over de manier waarop ik haar reed!
was wel even heel anders zeg...ik moest op de volte de buitenteugel strak houden en de binnenteugel naar mn knie en gewoon zonder spanning! en dan vragen door been en daarna kleine ophoudingen te geven. ik voelde haar meteen ontspannen! en op mn buitenste zitbeenknobbel te zitten. het was echt heel anders dan hoe ik normaal rij! alleen gleden de teugels steeds uit mn handen omdat er een paar stops af waren (nieuwe teugels kopen dus)
probleem was dat ik de binnenteugel ook steeds strak hield en de buitenteugel losser ging!
ik moesm mn handen ook laag houden (naast de schoft) omdat Tosca nog jong is(4) en nog geen oprichting hoeft te hebben!
we hebben de hele les op de volte gereden vooral voor de hulpen.
mijn houding in draf was ook niet helemaal goed, ik moest mn onderrug bol maken en diep in het zadel neerkomen en mn benen op de singel leggen!
Tosca had ook veel onderhals spieren dus die moeten er ook weer af getraind! nu weet ik de manier
toen ik uit mocht stappen keek ik even snel op mn horloge en dacht ow...het is pas half 6! ik vond het best om te stoppen tosca had dr best gedaan! dus nog lekker lang uitgestapt...ik dacht dat ik tijd zat had! toen de foto's op de computer gezet! toen hadden de fotografen (vriendinnen
) opeens haast het was al 8 uur! bleek dat ik tot half 7 les had gehad! een uur langer dan ik dacht!
Je geeft super les hoor Kathy! ik ga dr mee door
hier rende mn neefje even door de bak...ik had niets in de gaten!
terwijl Tosca aan het eten was moet mn vriendin (Smile op bokt) nog even haar kunsten laten zien! ik heb er nog veel meer foto's van maar zie zijn nog niet geupload! ik heb ook nog meer foto's van het rijden...die komen nog wel!

?
en dan mag tozalin haar handen netjes gedragen naast elkaar houden maar dat kan haar paard nog niet aan, dan kantelt zij haar hoofd en beetje en drukt tegen dus nog even de handen iets uit elkaar ( moet de ruiter ook nog even aan wennen aan de hulpen
)