Fanny had foto's gemaakt
( bedankt
)eerst nog een mooie hoofdfoto:
Wat vinden jullie van mijn zit? ik spring niet zo vaak dus het is niet zo heel goed.
We hadden ook niet zo heel hoog gesprongen
maar het was wel leuk 
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
( bedankt
)
maar het was wel leuk 
maar voor de rest ziet het er goed uit, aangezien je niet vaak springt 
MissVanna schreef:Bij de eerste spring foto je voet te ver in de beugels.
MissVanna schreef:Bij de eerste spring foto je voet te ver in de beugels.
DjunDjun schreef:Goed hoor, alleen op de tweede springfoto blijf je een beetje achtermaar voor de rest ziet het er goed uit, aangezien je niet vaak springt
Mooi paard trouwens, wat voor ras is het?
het is een draver. DjunDjun schreef:MissVanna schreef:Bij de eerste spring foto je voet te ver in de beugels.
Dat valt toch best mee >;)
MissVanna schreef:Ze zijn ook niet veel te ver maar net ietsjes.
achja .. ik zal er de volgende keer op letten ilovejuno schreef:DjunDjun schreef:
Dat valt toch best mee >;)
ze heeft wel een beetje gelijk denk ik.. want het zit er voor de helft in .. aarja dat kan toch wel eens gebeuren
DjunDjun schreef:Ja dat kan gebeuren, dan moet je gewoon wat meer steun zoeken in je beugel de volgende keer![]()
Leuk trouwens om een draver te zien springen omdat heel veel mensen daar zo negatief over zijn
ilovejuno schreef:DjunDjun schreef:Ja dat kan gebeuren, dan moet je gewoon wat meer steun zoeken in je beugel de volgende keer![]()
Leuk trouwens om een draver te zien springen omdat heel veel mensen daar zo negatief over zijn
ok,![]()
ja, ik vind trouwens dat juno best goed springt.. alleen hij springt dan een beetje vroeg aan.. maar daar zijn we aan het werken
PinkyPower schreef:Leuke foto's! Juno springt echt leuk!
Zofy schreef:Ziet er netjes uit hoor, leuk paardje ook.
Volgens mij mogen je beugels wel iets korter, dan is het ook makkelijker met verlichte zit.
Veel plezier verder!