Twister @ work * Dressuur *

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Daph

Twister @ work * Dressuur *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 12:34

weer even een top-pic van mijn pony twister ik wou vandaag eigelijk gaan springen maar doordat de bak te zwaar was,,,was het toch maar dressuur geworden.
maar zelf is twister meer een dressuur pony maar kan ook ontzettend goed springen
dus ik weet het mijn beugels zitten te kort maar met springen heb ik ze soms nog korter omdat ik een actief iemand met springen ben en ik meer van springen hou,,maar dressuur is oowk leuk.
maar hier komen de foto's

Afbeelding
best een mooie foto vind ik zelf okey hij loopt te diep en ik hou hem te kort maar hij was vandaag erg sterk dus!!!
en heb je er commentaar over ga er zelf dan een keer op dan zul je ut mee maken

Afbeelding
een foto van het halthouden op de horizon van B naar E

Afbeelding
haha dat beentje wel een mooie foto ennuh monique mooie schoen

Afbeelding
ik weet niet wat dit is volgens mij draf lijkt eerder op piaff

Dat waren de foto's van het rijden het is een super sportpony ik ben heel trots op mijn mannetje
nou nog even wat foto's van na het rijden in de wei

Afbeelding
even nog wat eten voordat hij weer terug in de wei ging

Afbeelding
wat een lief koppie toch

Afbeelding
Hé wat zie ik daar

commentaar altijd welkom maar probeer het wel vriendelijk te houden ik ben nog geen anky ofzo

Jessicaaa

Re: Twister @ work * Dressuur *

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:26

wat een super leuke pony! ik vind het er onder het zadel ook heel netjes uitzien, ik ben niet zo van het commentaar op foto's, dat is enkel een moment opname

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:46

Wat een mooi paard! Had je je beugels al op springmaat gezet
Ik zou ze wat langer doen, je komt met je knieen voor het zadel uit.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:58

Wat een leuke pony.
Echt een heerlijk koppie
Ik zou proberen mn hand iets meer toe te staan als ik jou was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:02

Daffiejj schreef:

http://img149.imageshack.us/img149/5196 ... url]
best een mooie foto vind ik zelf okey hij loopt te diep en ik hou hem te kort maar hij was vandaag erg sterk dus!!!

Tja, aan je eigen bijschrift te zien ga je 't niet leuk vinden wat ik ga zeggen en weet je zelf ook donders goed wat er niet klopt aan dit plaatje, maar ik vind dit dus helemaal geen mooie foto. Zeer onsympathieke (terugwerkende) ruiterhand en lijkt een typisch voorbeeld van 'geen gel*l, trek 'm in de krul'.
Ik kan me voorstellen dat hij daar sterk van wordt ja, want dat is niet zo prettig voor een paard.

"Stoere" foto, maar je moet er niet te goed naar kijken....
Wel een erg leuk dier om te zien.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:10

Deze fotos stonden er pas toch ook al op? De eerste foto is mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:21

Zo te zien idd de derde of vierde keer al dat je je foto's plaatst. Why?

blupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:09

nouw daphne ik heb inderdaad een mooie schoen he maare je weet al wat ik er van vind dus verder geen comentaar:P

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:13

Sonja schreef:
Daffiejj schreef:

http://img149.imageshack.us/img149/5196 ... url]

Tja, aan je eigen bijschrift te zien ga je 't niet leuk vinden wat ik ga zeggen en weet je zelf ook donders goed wat er niet klopt aan dit plaatje, maar ik vind dit dus helemaal geen mooie foto. Zeer onsympathieke (terugwerkende) ruiterhand en lijkt een typisch voorbeeld van 'geen gel*l, trek 'm in de krul'.
Ik kan me voorstellen dat hij daar sterk van wordt ja, want dat is niet zo prettig voor een paard.

"Stoere" foto, maar je moet er niet te goed naar kijken....
Wel een erg leuk dier om te zien.

ik ben het hier eigenlijk best wel mee eens..... voor de rest, een superleuke pony hoor.. je zou hem alleen wat meer de ruimte moeten geven

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:10

OrissE_GipsY":: sorry hoor hij loopt misschien erg diep daar misschien volgens jou in de krul maar je moet nie zo zeiken kk bitch.
je hebt niej eens zelf foto's op bokt staan bewijst toch dat je je schaamt ik schaam me niej mijn pony is ook nog jong en moet nog veel leren en ik heb allang blij dat hij naar me been luisteren en me stem en ik ben ook nog geen ANKY :@ en hij respectteerd me nog steeds kunnen we denk ik van jou paar al niet meer zeggen maar ik zou maar kappen anders kraak ik je nog meer af

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:15

Daffiejj schreef:
OrissE_GipsY":: sorry hoor hij loopt misschien erg diep daar misschien volgens jou in de krul maar je moet nie zo zeiken kk bitch.
je hebt niej eens zelf foto's op bokt staan bewijst toch dat je je schaamt ik schaam me niej mijn pony is ook nog jong en moet nog veel leren en ik heb allang blij dat hij naar me been luisteren en me stem en ik ben ook nog geen ANKY :@ en hij respectteerd me nog steeds kunnen we denk ik van jou paar al niet meer zeggen maar ik zou maar kappen anders kraak ik je nog meer af

ik had zelf gekozen de 1e foto niet te plaatsen , verder een leuke pony..

Zou de beugels wel iets langer maken, je zit met je knieeen voor het zadel

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:18

Het is erg belangrijk, dat je je paardje met lengte in hals probeert te rijden. Vooral met een jong paard. Probeer de hals steeds uit te schuiven, hiervan heb je straks erg veel profijt.

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:21

Kitty1 schreef:
Het is erg belangrijk, dat je je paardje met lengte in hals probeert te rijden. Vooral met een jong paard. Probeer de hals steeds uit te schuiven, hiervan heb je straks erg veel profijt.

SORRY HOOR..MAAR VOOR DE DUIDELIJK HEID HIJ LOOPT UIT ZICH ZELF UIT ZO EN HIJ WAS VANDAAG ERG STERK EN HEET HIJ WAS IN EEN PITTIGE BUI HEB JE NOG MEET TE ZEIKEN GA ER ZELF DAN EEN KEER OP!!!!!!!!!!!!!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:22

Daffiejj schreef:
Kitty1 schreef:

SORRY HOOR..MAAR VOOR DE DUIDELIJK HEID HIJ LOOPT UIT ZICH ZELF UIT ZO EN HIJ WAS VANDAAG ERG STERK EN HEET HIJ WAS IN EEN PITTIGE BUI HEB JE NOG MEET TE ZEIKEN GA ER ZELF DAN EEN KEER OP!!!!!!!!!!!!!

Met het verkeerde been uit bed gestapt??

zammarano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:23

altijd dat eeuwige gezeik, ze zei zelf toch al dat ze wist wat ze fout deed!
ze vraagt niet om commentaar hoor, ze wilt gewoon haar fotos van der pony laten zien! Als jullie het nou allemaal zo goed weten waarom rijden jullie geen van allen GP dan??

EN NEE IK KEN DE TS NIET, DAAROM HEB IK OOK GEEN COMMENTAAR

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:25

Als je niet tegen opbouwende kritiek kan, waarom plaats je de foto's dan? We kunnen ook allemaal zeggen dat het er fantastisch uitziet, maar wat heb je daar nu aan?

zammarano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:28

Kitty1 schreef:
Als je niet tegen opbouwende kritiek kan, waarom plaats je de foto's dan? We kunnen ook allemaal zeggen dat het er fantastisch uitziet, maar wat heb je daar nu aan?

nee dat hoeft ook niet, maar de ts zegt het zelf toch ook al dus zodat jullie het niet hoevcen te zeggen!
En waarom allemala hetzelfde zeggen??? en elkaar quoten??

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:31

fabjuh1987 :: je hebt helemaal gelijk okey mijn pony loopt erg diep maar ze zeiken allemaal alleenmaal om foto 1 ennuh ik heb ook pas 20 aug eerste wedstrijd met hem. vind ut een beetje laf iedereen om maar 1 FOTO daardoor is mijn pony nog geen HEL ofzo

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:36

Het is niet alleen maar foto 1 hoor.

Maar verder, prachtige foto's écht geweldig. Hartstikke mooi paardje, zo tie zien looptie fantástisch! Ik zou er niks aan veranderen, het is perfect zo!

zammarano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:42

Daffiejj schreef:
fabjuh1987 :: je hebt helemaal gelijk okey mijn pony loopt erg diep maar ze zeiken allemaal alleenmaal om foto 1 ennuh ik heb ook pas 20 aug eerste wedstrijd met hem. vind ut een beetje laf iedereen om maar 1 FOTO daardoor is mijn pony nog geen HEL ofzo

nou veel succes meis!

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:43

Je moet niet zo snel kwaad worden op iedereen. Het ziet er gewoon allemaal wat geforceerd uit en dat zie je zelf ook. Het is toch normaal dat de anderen daarop reageren. Ze hebben het beste voor met je pony!
Veel succes met je wedstrijd!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:47

Deze foto's hebben al op bokt gestaan: viewtopic.php?f=10&t=449934&p=9635745&hilit=#9635745 Hier dus een slotje.

Het is trouwens absoluut NIET de bedoeling om iedereen die commentaar heeft te gaan lopen uitschelden. Als je geen behoefte hebt aan commentaar, plaats dan geen foto's.

Kwanyin

Daffiejj, een beetje rustig aan daar.
Bokkers geven eenmaal commentaar op wat ze op de foto's zien. Als je daar niet tegen kunt, moet je geen foto's plaatsen. Als je daar wel tegenkunt, kun je nog netjes een weerwoord teruggeven als je denkt dat je zelf gelijk hebt of je kunt je fouten accepteren.

Maar er wordt hier niemand voor bitch uitgescholden, en een bericht in capslook typen is ook al overbodig.

Kwanyin

Woeps sorry Ellende