Heel mijn leven droomde ik al van een arabier en nu heb ik er eentje en nu twijfel ik eraan of ik haar weg moet doen. Of ze niet teveel van het goede was voor mij.
Ik rij al bijna 14 jaar en was nooit bang op een paard. En nu mijn eigen merrie en het is een ramp.
Ze wordt erg boos met rijden als het moeilijk word bv. galop en soms in draf. Nou ja echt moeilijk
Ze drukt haar neus is haar borst en is moeilijk voorwaards te rijden.
Oren in de nek en ogen vol vuur, echt een duiveltje }> .
Alleen al als ik het zie wordt ik bang.
Ik rij wel door maar mijn zus moet echt aandringen. Het liefste zou ik afstappen en lekker met haar knuffelen of longeren. Maar ik wil endruance met haar rijden. Ik heb 23 september mijn eerste wedstrijd en moet nu toch echt wel (eigenlijk allang) beginnen met trainen.
Het is ook nog erger geworden omdat ze op hol is geslagen in het bos van een "eng" reemonster.
Kan gebeuren en dat is ook niet echt het probleem, maar het zijn allemaal kleine dingetjes waarvan ik bang wordt. Wat kan je daar nou aan doen?
Wil haar echt niet verkopen want ze is zo mooi en echt een schat. Is er iemand die mij kan helpen en tips kan geven? ik ben ten einde raad