en het ging super! de instructrice had wel een bijzetteugel er aan gedaan, maar tosca was heel licht in de hand en ze luisterde heel goed!!
het springen ging ook super, moonlight (kwpn) heeft grotere passen, dus stonden de hindernissen wat te ver uit elkaar voor Tosca, maar ze redde het goed! dat er bij de 2e hindernis geen grondbalk ligt heeft ze expres gedaan, zodat de paarden goed moesten kijken en wij inschatten en goed uitkomen! het gaf een supergoed gevoel! ze zei zelfs dat ze nog niet een haflinger heeft gezien die zo'n goed ruggebruik heeft als tos
kheb trouwens mn nieuwe cap op die ik zaterdag voor mn verjaardag heb gehad
met springen moet ik vooral letten op dat ik niet teveel meega, en de teugels niet losgooi! (wordt aan gewerkt
)mn zusje rijdt Moonlight...daar ga ik verder geen commentaar op geven, doen jullie dat maar
ik sprong trouwens met een dressuurzadel, maar ik had er zelf geen last van! beugels gewoon 3 gaatjes korter en springen maar!! hiehahh
eerst in stappen/draven
en over balkje, raar moment
moonlight eroverheen
mooie van Tos
even stappen tussendoor
moonlight drafje
even poseren, hier zag ik ook dat de beugels scheef zaten
let niet op mijn hoofd maar op mn cap he
is dit flexen?
hier moest ik dr oren naar voren zien te krijgen, half gelukt
tosca geconcentreerd
moonlight bijna springen
ow net klaar met de 1e
spring!
tosca springen
mooi moment
uitstappen (maris...rechtop zitten!)
dochter van de inschructrice mocht tosca uitstappen (foto is mislukt)
Foto's met dank aan Corry (instructrice)

), helemaal wit worden ze bij haar toch niet, maar wel witter! en indd, de eerste foto over de balkjes zat ik wel in de verlichte zit, is niet zo goed te zien, en de 2e keer niet!