Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Oefen de dingen extra waar ze moeite mee heeft, stuur haar nu meer met m'n been en ben nu bezig met t recht richten in galop. Als ik merk dat ze heel moe is ga ik natuurlijk wel wat rondjes stappen, dan doe ik nog wel oefeningen, hals strekken, kleine volte rijden, enz. van dat soort dingen. Dan heeft ze tijd om wat bij te komen maar is dan toch aan t werk.
paard is er veel soepeler van geworden en heeft nu eindelijk een goeie conditie. Citaat:( ik denk dat ik in me gedachten zelf een proefje ga maken en dan steeds dat ga rijden en dan lekker weer stappen en dan weer verder )
(want dan doe ik toch net iets langer over die overgang) en dan moet je een M2 proef...

! Veel suc6
assiejlover schreef:wil je dat ook wat beter uitleggen? of snap ik het misschien, dat je bedoeld dat alles een vaste plek krijgt? bijvoorbeeld middendraf van F naar H en een volte bij C ofzo?
assiejlover schreef:[b] hmm ja vage titel maar wist niet hoe ik t zeggen moest maar ik rijd dus nu een paar maandjes ( 3/4 ) een haflinger van me buurman en we doen dus dressuur en ze gaat nu eindelijk lekker aan de teugel en met trainen doet ze dat ook goed, ook met gebroken lijnen enzovoort..
maar vandaag las me vriendin een proefje voor, maar dan bakken we er niks van
hoe kan dat?
* ik ben niet zenuwachtig ofzo iets
* misschien kan t zijn omdat ze normaal niet zo veel figuren enzo hoeft te rijden en nu opeens paar minuten heel veel moet doen??
wie o wie kan me helpen
ja zelf doe ik best weinig oefeningen maar dat komt dat we zo'n kleine bak hebben dat we niet normaal van hand veranderen of slangen voltes ofzo kan doen, een volte lukt wel en galoperen enzo ook wel maar meer niet echt. Dus ga wat vaker bij me vriendin rijden om te oefenne!