Slordig

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Krips

Slordig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 08:39

Ik rij soms slordig, vind ik, andere zien het niet, maar ik wel! , ik slungel soms een klein beetje met mijn benen met mijn benen en met mijn lichaam waardoor ik mijn handen niet echt heel stil kan houden, en conroleren bij bv aan de teugel enz. .. Dat is eigenlijk gewoon van de luiheid.. Want ik kan het wel normaal.. maar weet je oefeningen om het netjes zitten weer een beetje te trainen? Heb al heel lang geen les meer gehad:P..

En gewoon nog andere leuke oefeningen?

IMJ

Re: Slordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 08:45

toch les nemen! Altijd belangrijk hoor! En als je je handen niet kunt stilhouden (als je dat bedoelt tenminste) is ook heel vervelend voor de paardemond.
Let op dat je het paard niet tegenwerkt in zijn beweging. Zit goed rechtop, hakken uitdrukken en let op je handen, hou ze niet te laag. Tegenwoordig zie je zoveel mensen die hun handen bijna op hun knieen leggen om ze in de krul te trekken! succes!!

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 08:53

Neehoor, ik kan mijn handen wel stilhouden... maar niet genoeg.. ik wil gewoon beter.. ik heb het welleen s gevraagd en mensen zeggen dat ik wel gewoon stil zit, maar ik heb alleen het gevoel van niet..

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:04

Ik herken het wel een beetje.
Af en toe zonder zadel of stijgbeugels rijden is ook best goed voor je houding.

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:59

gewoon weer les nemen. neem ook van verschillende instructeurs les, zij zien altijd weer wat anders en hebben weer andere tips

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:01

heb je t op elk paard ?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:51

Weer les nemen, zodat de instructie jou er elke keer weer op kan wijzen.

Ook zonder beugels rijden helpt om je zit te verbeteren.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 16:04

Ik heb al uitgevonden hoe het komt.. Omdat ik op het verkeerde been rij... Ik had het opgegeven omdat het niet lukte en dacht dat het niet uit maakte... wel dus! en ze kan ook wee rveel beter nagven!