Eindelijk heb ik dan een keer foto's van mij terwijl ik aan het rijden ben. Ik zit hier op Dyaco een appaloosa en Rieks een kwpn'er. Allebei zijn ze niet van mij. Rieks rijd ik voor de staleigenaar van waar mijn pony staat en Dyaco rijd ik af en toe als zijn baasje niet kan.
Vandaag ging het baasje van Dyaco foto's maken van Dyaco aan het werk voor de fokker. Die wilde wel eens foto's van hem zien @ work
Ik zou foto's van haar maken en toen vroeg ze of ik ook even wilde. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
.Toen ik later op Rieks reed kwam ze ook even foto's maken. Rieks die was vandaag alleen heel traag. Hij deed zijn hoofd wel lekker naar beneden maar dan liep hij echt totaal niet van achteren.
het ging dus niet heel lekker, maar dat kan altijd gebeuren. Genoeg gepraat, hier de foto's Eerst ik op Rieks:
Draf
Galop
Lekker op de voorhand
En nu nog een paar stilstaanfoto's
Let niet op mijn hoofd, het gaat om het paard

Deze vind ik heel mooi
En nu Dyaco:
Hier ben ik een beetje onthoofd, maar ik vond hem zo mooi hier
Lekker galopje
Mijn linkerhand
Hier had ik verwacht dat hij ging weigeren, maar hij sprong toch. Dus zit ik niet echt mee
Dat was de laatste. Commentaar mag, mits opbouwend

Ik weet dat ik mijn hakken omlaag moet houden en dat mijn linkerhand net een kraaienpootje is. Maar ja, komt wel goed

Let wel op je hakken, ik zie het vooral bij die vos, goed uitdrukken, been lang maken. Ik vind die vos op de foto dat jij zegt dat hij op de voorhand loopt nog wel meevallen, ik heb het erger gezien, en hij zet zijn achterbeen ver onder zijn buik. Hij loopt wat dieper in de hals, maakt zich lang, maar als je hem op zo'n moment nog eens 'vraagt' loopt hij goed rond. Goed de achterhand eronder blijven rijden.