de laatste 2 maanden leek het weer beter te gaan. tot gister. ik had groepsles, en ik ben er dus flink achter gekomen dat hij niet luisterd. het begin ging super, hij bracht zn achterhand mooi onder, en een beetje aan de teugel. tot ik wat meer ging vragen, meer overgangen. hierbij nam hij het bit tussen zn kiezen en ging er vandoor. en dan kan ik doen wat ik wil, hij luistert NIET. halverwege de les nog eens kwaad afgestapt; ik houd het zo niet vol.
telkens als het beter gaat, wordt hij zo dwars... ik heb 27 augustus officieel een wedstrijd gepland staan, maar als het zo doorgaat, durf ik er niet meer heen. ik heb al een keer eerder gehad dat hij me op een wedstrijd te pakken had ( lees: de ring uit rennen). en ik weet het gewoon niet meer.
als ik in m'n eentje in de bak rijd, gaat het aardig goed. maar als ik les krijg, dan kan ik hem niet aan. hetzelfde is zo met buitenritten.
ik heb al twee verschillende instructrices gehad, met wisselend resultaat. wel krijg ik geen priveles, ik heb alleen een keer per week clubles. alles wat mijn instructrices geopperd hebben, heb ik geprobeerd ( andere bitten, elastiek, teugels los als hij wegrent en gas geven, juist aan het werk zetten)....
wie weet wat ik hier aan kan doen?
ik ben een beetje hopeloos aan het worden...
alvast bedankt