Freestyle rijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Freestyle rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 12:23

Helaas niet al te veel foto's maar in elk geval een idee ervan.
Ooit komen er wel eens meer, het paard is trouwens een Quarterhorse merrie van 15 jaar oud

Afbeelding

Afbeelding

drafje

Afbeelding

Allejandro

Re: Freestyle rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:24

Leuke foto's. Ziet er lekker ontspannen uit

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:25

Wat leuk zeg, zou ik ook willen met mijn paard! Helaas is het een hyperactieve Fries van 1.70 en ben ik maar klein...

Unicorn1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:28

het ziet er heerlijk relaxed uit hoor

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 12:55

Het ziet er inderdaad heel ontspannend uit
Alleen, gaat de mijne bokken, zonder hoofdstel.. *waarom, dat weet ik ook niet *

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 13:27

sorry, even offtopic
Fitch schreef:
Wat leuk zeg, zou ik ook willen met mijn paard! Helaas is het een hyperactieve Fries van 1.70 en ben ik maar klein...

Je moet ook niet verwachten dat vooral bij "hete" paarden het zo maar lukt. Maar na veel grondwerk en oefenen en wederzijds respect lukt dit (mijn mening) met ieder paard, dan maakt het niet uit hoe groot of klein je bent, en hoe hyper je paard is.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 13:33

ziet er idd erg relaxed uit

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 13:37

loutjuh schreef:
sorry, even offtopic
Fitch schreef:

Je moet ook niet verwachten dat vooral bij "hete" paarden het zo maar lukt. Maar na veel grondwerk en oefenen en wederzijds respect lukt dit (mijn mening) met ieder paard, dan maakt het niet uit hoe groot of klein je bent, en hoe hyper je paard is.

Inderdaad ja, het is niet mijn paard waar ik daar op zit maar het heeft wel even geduurd voor ik haar zo redelijk kon rijden.
Normaal rijd ik ook zonder bosal met een touw om haar hals of helemaal niks maar ik heb haar een hele tijd niet meer gereden dus we beginnen nu eerst zo maar even
Het is nl best een pittige en een erg gevoelig paardje met rijden, een kleine gewichtsverplaatsing is al voldoende om in galop te zitten dus zo leer je wel stil zitten

Bedankt voor de reacties!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 15:45

Fitch schreef:

Opgeen enkel paard doeje dit zomaar. Ik heb bijMeil Voestdecusrus gevolgd en ben er later met mn paard ook mee doorgegaan toen ik op dr ging rijden. Je bouwt het op, en leert hun eerst de dingen vanafde grond. En dan maakt hetniet uit hoe klein of groot, hoe fel of 'sloom' je paard is, elk dier kan dit, met oefenen!

@ TS: Leuke foto's, ziet er lekker uit

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 15:50

Ziet er heel relaxt uit, maar zal inderdaad niet zomaar vanzelf gegaan zijn. Van wie is dit paardje en wie heeft de foto's gemaakt ?

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 15:59

heb je dr al over verder gepb't , ze is van de staleigenaar, en dr vriend heeft de foto's gemaakt met mij camera.