Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Die zal er aardig lang over doen om helemaal sterk te worden, maar ik vind het wel een gaaf paard! Veel plezier en succes ermee!
.
Wat voor bloed zit er verder eigenlijk achter?

haha...in de omgeving word er nogal eens met dat ziekenhuis gespot, maar mooi dat ze de oorzaak hebben gevonden hoor
en je paard word nu toch netjes gereden dus daar hoef je je geen zorgen om te maken
, suc6 en beterschap
* Cin schreef:Allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties, al is het heel moeilijk om hem goed op de foto te zetten, ik kan absoluut niet fotograveren. Daarom ben ik ook zo blij met de shoot die RoWyGo heeft gemaakt van hem, die zijn te bewonderen op `In the picture` Ik ben inderdaad heel erg blij dat mijn vriendin hem wil rijden. het klikt heel erg goed tussen hun twee maar ze trekt hem zeker niet in de krul al lijkt het dan voor jou misschien zo. Ze heeft hem steeds beter op druk van voren en hij leert het allemaal heel snel. Het is dan ook een fijn paard om mee te werken. Het is een Metall x Appalonius en wat er verder achter zit durf ik zo snel niet te zeggen want zijn papieren liggen op stal.
, wel groot zeg. maar het ziet er onwijs gaaf uit!

En heel veel beterschap met jouw schouder en de peesblesure van Troy!