Hier even een foto van de middendraf van vandaag. wat vinden jullie daarvan?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leuk paardje 
talented schreef:Voor weinig verruiming? Tevens lijkt het of ze haar hals nogal opkropt om haar rug te kunnen wegdrukken? Ik vind het eerlijk gezegd niet zon bijzonder plaatje!
Droes.... Ik haat droes..... mijn pony heeft het ook gehad... we hebben ze maanden lang verzorgd.. echt eng is dat !
idd daar zijn we nog een het toe aan het werken die lengte in haar hals. maar zoals ik al zei. volgende week vrijdag gaat ze weer een tijdje op rust. aankomende donderdag heb ik les van mijn instruckteur met haar, om even de puntjes op de i te zetten, en daarna krijgt ze ook rust. het zal geen moeilijke les worden hoor maar met veel stapwerk.
ben blij dat ze het nu al zo doet
maar komt allemaal wel goed, tenvens met veel longe werk ernaast wat ze doet komt het wel goed 
Lenn schreef:Wat ik ervan vind? Te strak in de bovenlijn en niet nageeflijk in de hals door jouw strakke hand die ik altijd weer zie eerlijk gezegd. Je kan beter een ophouding maken dan zo vast blijven houden. Als ze zich los kan laten zal ze sowieso beter kunnen strekken. Waarschijnlijk ga je dit weer allemaal ontkennen maarja zelf weten! Wel een leuk dier op zich!
Bettine schreef:LENGTE in de hals
Zelf meer ontspannen gaan zitten, vooral in je armen, die zien er ERG strak uit.
Leuk paard wel, is ie 3?

talented schreef:Voor weinig verruiming? Tevens lijkt het of ze haar hals nogal opkropt om haar rug te kunnen wegdrukken? Ik vind het eerlijk gezegd niet zon bijzonder plaatje!