Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nouja probeer er aan te werken, Maarja het is een aanwenning geworden.. Probeer mezelf er steeds aan het herinneren
lucasjuh schreef:hoi,
mooie fotos!
ik zou proberen je handen iets meer van je zadel af te zetten. met halthouden wordt ze wat lang in haar hals, door meer voorwaarts weg te zetten kun je haar proberen wat korter te maken.
voor de rest heel veel succes ermee!!!
liza van loon schreef:Ze volgt nog niet echt je hand zo te zien. Ziet er best gespannen uit jou handjes. Probeer als ze naar beneden loopt steeds even lucht te geven, dat ze je hand daar blijft volgen. En dan met je been erachteraan.
heidehofs schreef:mooi paardje hoor!
ik zouals lucasjuh zegt je hand niet vast zetten op het zadel, maar de teugels iets korter nemen en je hand voor het zadel en boven de manenkam houden. veder zou hij iets meer bespierd mogen wezen maar dat komt allemaal wel goed
Maar ben ze nu weer aan het kweken

Kissytjuh schreef:Ze volgt wel mijn hand want halstrekken doet ze als de beste! Heb vaak 8en voor het halsstrekken..
Ik weet het.. Was ook al mijn eigen commentaar
Heb wel de neiging om gespannen te zitten. JA.. MAarja.. Verder gaat het wel redelijk zo.. Moet alleen mij handen nog leren te ontspannen als het paard zich ook ontspant.. Ik had ook nog een filmpje gemaakt Alleen krijg ik die niet op internet
Jammer want dat is echt een heel ontspannen stukje. Maarja