je had eenspannen, tweespannen, klavertje drie aanspanning en tandems tuigpaarden. en je had ook hele mooie shows!
en er was ook springen Zz, 1.35 en je had ook springen Win or lose.
dan mocht je je opgeven met je paard of van een ander en dan kon je springen voor geld. vond de nieuwe penningmeester niet zo leuk
.* ondertussen foto's uploaden. * ik ga volgend jaar weer.
dan is het 2 augustus. als slotshow had je top amazones. eerst eentje op een tophengst ( naam vergeten
). en toen kwamen er 6 frieze tophengsten. dat was echt waanzinnig. ik heb ook filmpjes, maar die moet er nog wel op gezet worden. nou ja, kijk en geniet!een hackney!
nog een hackney, die knieactie is zo mooi!!
opstelling van de friezen aangespannen.
prachtige fries!!
tweespan hackney's
gewonnen, ze gingen precies gelijk, en was best leuke combinatie.
springen!
nog een keer!
deze foto vind ik erg mooi!
toen kwam er een prachtige show,
deze paarden stormden bij de show zo een vrachtwagen uit met wagentje, erg spectaculair!
mooi he??
dit was het nederlands kampioenschap tuigpaarden friesras, door dames. deze heeft gewonnen!
klavertje drie!
tandem hackney's!
mooi?
de topdressuur hengst! met top amazone!
toen de 6 dekhengsten show. maar ik telde er wel 7?
dit was dan ook wel heel erg mooi!
hier gingen ze dan achteruit en vooruit. en maakten ze een piroutte ( hoe je het ook maar typt) met 2 paarden om elkaar heen.
einde foto!!
nog eentje!
en, wat vonden jullie ervan?
Friezen blijven mooie paarden
Ben er ook de hele dag geweest, 's nachts om half 1 naar de stal gegaan, om half 2 met de vrachtwagen aangereden en om 5 uur stonden we als eerste op het terrein. (Bewaking had een foutje gemaakt en de poort te vroeg geopend.