Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

PatriesjeMR2 schreef:Een jong paard moet z'n evenwicht nog vinden en rechtgericht worden. Nu is het aan de ruiter om daaraan te werken.
Ik denk niet dat je slingeren en scheef zijn een paard aan kunt rekenen. Elk paard heeft dit in het begin en dit kan bij elk paard (lichamelijke afwijkingen niet meegerekend) opgelost worden.
Het heeft alleen wel tijd nodig.

russel schreef:Jij neemt die opmering serieus en je ziet dat het aan de ruiter ligt.
holly schreef:
Wil men het perse weten, het buitenbeen was er linksom niet genoeg aan en de stelling net iets te veel, waardoor de kont iets naar buiten viel steeds.
Citaat:Wil men het perse weten, het buitenbeen was er linksom niet genoeg aan en de stelling net iets te veel, waardoor de kont iets naar buiten viel steeds.
Wat betreft zijn evenwicht, hij singerd idd wat als hij voor los word gelaten.
Naar mijn mening is dat beide een fout van de ruiter en niet van het paard.
Nicole288 schreef:Die man bedoelde dus te zeggen dat als een paard bij zo'n goede/bekende ruiter zo loopt, moet het wel een slecht paard zijn (even bot gezegd)?
holly schreef:Nicole288 schreef:Die man bedoelde dus te zeggen dat als een paard bij zo'n goede/bekende ruiter zo loopt, moet het wel een slecht paard zijn (even bot gezegd)?
Juist.
Dus in feite, goede/bekende ruiter, fouten in de proef/het rijden = fout van het paard?

Nicole288 schreef:Die man bedoelde dus te zeggen dat als een paard bij zo'n goede/bekende ruiter zo loopt, moet het wel een slecht paard zijn (even bot gezegd)?

Cassidy schreef:Ik denk dat het de man wel degelijk erom ging om de combinatie omlaag te halen (want daar gaat het uiteindelijk om)
Typisch geval van elkaar het licht niet in de ogen gunnen...