Zoals jullie misschien weten, of misschien ook niet, zitten wij thuis met dravertjes.. Zondag hadden we weer wedstrijd, en we namen 4 paarden mee; Java (nieuw paardje), Dinamite,Speedy en Atas!
We kwamen aan en het begon heel hard te regenen, we konden nog niet voorrijden dus wij maar iets gaan drinken in de kantine. Dan was de regen over heeft mn papa alleen Atas en Java voorgereden. Het ging goed.. Maar de piste was een modderboel, en normaal starten ze met de auto, maar de eerste reeks niet want als de auto uit de bocht gaat dan vliegen al die paarden er op !
Hier de foto's ..
(De Foto's Staan Niet Opp De Juiste Volgorde He!)
Eerst van Java ..
Hij is langs de rechter kant blind..
Ik was in Shock toen ik dat hoorde .. Maar hij heeft het van zijn geboorte en heeft er mee leren levenHier was de nonkel van mijn vader Java aan het afwassen .. Die cirkel op de foto is in het echt niet .. K weet ook niet hoe die er op komt ?
Java in de sulky .. Mooi he?
Nr 10 is Java .. In die reeks werd hij uitgesloten, hij sprong omdat hij langs de binnenkant niet ziet, en mijn papa reed voor het eerst met hem een wedstrijd dus dat is ook zoeken hoe je met het paard het beste rijd..
Nu Dinamite!

Zijn mond ?! Lekker scheef gaan zou ik zeggen
Hier nog ThuisDina en Papa .. Groot paard he? Daar moest ik normaal mee onder het zadel rijden ..
Nr 12 is Dinamite .. Toen werd hij 4de.
Nu Speedyy , mijn Sweetheart!

Speedy Thuis.. Mooie jongen he?

Speedy in koers
Nr 10. Dat beentje moet je zien!
Ik was Speedy aan het laten grazen en snel ff een foto geschoten

Nu als allerlaatste; Atas
Hij deed het vandaag wat minder, hij was een beetje te pittig vandaag! Thuis .. Die oortjes
Atas is het 2de paardje langs de binnenkant, hier achter de auto de tweede reeks.. Hij sprong toen ..(Ging dus naar Galop)
Atas, de mooie jongen .. Kijk eens naar mn vader, goed vuil he
Genoten van de plaatjes?
Hier dan de uitslag ..Java; Eerste reeks was hij Uitgesloten en de tweede reeks was hij 4de.
Dinamite; Eerste reeks was hij 3de en de tweede reeks was hij 4de.
Speedy; Eerste reeks was hij 4de en de tweede reeks was hij 2de
Atas; Hij is twee keer uitgesloten.
Het was leuk op de paardenkoers! Niet alleen omdat de paardjes goed hebben gelopen, ook om de bangelijke mensen die er waren!!

Doeii ..

[ook de paardjes]