ging het dressuren na 2 maanden eindelijk terug een beetje fatsoenlijk zonder dat ze heel de tijd zat te borsthappen, dus besloten om mn lesgeefster eens te bellen om maar weer eens een lesje te nemen. In het begin waren er wat stomme meisjes met hun paarden heel de tijd naast de piste in het veld aan het galoperen en steigeren waardoor Ushi enorm afgeleid en gestresseerd was en ze weer aan het borsthappen was, maar toen ze wegwaren ging het borsthappen weer stilletjesaan weg en konden we aan het werk. Het ging helemaal niet goed, maarja, wat verwacht je na 2 maanden geen dressuur?
Maar toch een paar foto'tjes, gemaakt door Elke (free).
1.

2.

3.

4.

5.

6. Blijven zitten Anja
Maar Ushi was een beetje hevig en dus moeilijk uit te zittenIk zit soms te veel naar voor en steek mn benen te veel naar voor, maar dit komt grotendeels door mijn (spring)zadel. Ik ben eraan aan het werken en ook aan het sparen voor een dressuurzadel, dus liefst niet te veel commentaar hierop.
Wat vinden jullie trouwens van haar manen? Heb ze perongeluk wat te kort getrokken, maar vind ze zo rechtstaand eigenlijk nog wel gaaf.
Ik heb ook nog 3 foto's die Joke (Jokari) zaterdag heeft gemaakt tijdens een fotoshoot op onze stal. De kleine vos is Montana van Elke (free), het bruine paard is Heros van Titsia en de andere vos is uiteraard Ushi.
7.
8.
9.
Zooooo een lieve foto10. Daar ging al mn was-werk