Ik moet eerlijk toegeven dat ik meestal zo zuur kijk als ik weer eens geduldig moet wachten totdat ik mijn beentjes weer mag strekkken
Ondertussen houdt ik alles goed in de gaten
Toen ik hoorde dat Summertje op mij zou gaan rijden vrolijkde ik alweer wat op
Hier zijn Summertje en ik al even onderweg. Justice rijd op een stalen ros en houdt ons gezelschap.
Nadat ik mij al een paar keer als een draak gedragen had (af en toe mag ik me graag zomaar omdraaien en steigeren) moest ik natuurlijk ook even laten zien dat ik mij wel braaf laat rijden. Kijk mij eens stoer over de brug lopen
Na anderhalf uur was het tijd om even op adem te komen, wat te drinken en daarna weer huiswaarts te gaan
Terwijl ik net doe alsof ik alles heel eng vind lacht Justice mij gewoon uit en dat vind ik helemaal niet leuk. Meestal lacht Justice om mij als ik mij, volgens haar, weer eens gek gedraag.
Summertje is inmiddels op de stalen ros geklommen en ik breng Justice weer veilig terug naar huis. Driftig stap ik door
Ook Justice geeft mij wel eens op mijn donder en dan kijkt ze meestal zo boos dat ik mij van mijn mooiste kant laat zien in de hoop haar weer op te vrolijken
En het werpt zijn vruchten af. Justice lacht alweer en fluistert zelfs in mijn oor dat ik weer braaf ben.
Ondertussen heb ik het tempo maar opgevoerd. Des te eerder ben ik weer thuis bij mijn vriendinnetje Snoopy die lekker staat te grazen in de wei
Hallo! Ik ben Snoopy. Sorry ik ben druk druk druk... met eten
Eenmaal op de wei hebben wij geen aandacht meer voor Summertje en Justice. Tot de volgende keer!