Ik heb veel dingen verkeerd aangeleerd en over mijn houding is ook veel te zeggen. Daarom dacht ik. laat ik is wat rijfoto's maken. Kan ik zef zien wat er verkeerd is en jullie ook. En als ik dan over een aantal maanden weer foto's maak kan ik vergelijken of ik echt vooruit ben gegaan.
(Sommige foto's zijn helaas niet helemaal duidelijk)

Een volte in stap. Ik zit hartstikke scheef! Mijn handen zijn volgens mij te ver uit elkaar en mijn tenen kunnen ook wel wat meer naar binnen. Ook zit ik als een zoutzak op het paard.

Een volte in draf. Mijn teugels hangen helemaal in een boogje. Heb ik mezelf aangeleerd
Gita moest er ook behoorlijk aan wennen dat ik in de les ineens mijn teugels veel korter moest houden. Ook moet ik mijn handen iets meer bij elkaar houden. Ze liggen haast op haar schouders.
Mijn handen nog steeds te ver uitelkaar. heb ik ze kwa hoogte wel goed of moet ik mijn handen iets hoger houden?? Ook mijn tenen mogen wat meer naar binnen.

Een sprongetje. ik ben een echte held
Veel hoger als dit durf ik al niet. maar ja, Gita vind het hartstikke leuk. Ik vind mijn houding van het springen nog niet eens zo heel slecht. Ik heb nooit springles gehad. Ik kijk zelfs vooruit, terwijl ik met rijden nogal de neiging heb om de grond af te zoeken naar geld.
Ik moet er nog even bijvertellen dat Gita in mei een veulen heeft gehad en we nog maar net weer de training hebben opgepakt. De bespiering is dus nog wat slapjes en ze is wat aan de dunne kant. Dus we voeren flink bij op het moment.

) en je hebt een PERFECT beeld.
Alleen weer ff de draad op pakken