vandaag even foto's gemaakt tijdens het rijden. de foto's zijn hellaas niet alles want ik heb het fototoestel in een 10 jarig meisje gedrukt, de meeste foto's was ook alleen maar zand of bomen maargoed.
en bovendien zijn de meeste foto's op slechte momenten genomen, foto's van toen het heel goed ging en ze lekker ontspannen nagaf zijn erniet hellaas.
Het is een 4 jarige merrie en ik ik rij haar nu ongeveer 2 maanden, heel rustig opgebouwd met 2 tussenstops omdat ze bij de hengst stond voor dekking(dat nog steedt niet is gelukt). Hiervoor heeft ze een half jaar stilgestaan want de eigenaar heeft nog niet voldoende rijevaring om haar door te pakken.
Daarvoor heeft ze bij de vorige eigenaar gestaan en daar hebben ze in een half jaar haar onder het zadel en voor de kar beleerd en een paar b proefen op wedstrijden gelopen, persoonlijk vind ik dit allemaal wel heel snel.
en nog over mij houding, hakken uitdrukken, tenen naar binnen en in de galop leun ik voorover maar dat doe ik expres omdat de pony de galop nog moeilijk vind en zo belast ik haar rug minder.
en amber zelf loopt nog heel snel op de voorhand en loopt soms te diep, daar ben ik nu hard mee aan het werk
genoeg gepraat en over naar de foto's! de foto's staan niet op volgorde

Hah, hai zegt amber met een niet zo vrolijk humeur

hier loopt ze mooi, wel een klein beetje gespannen

Hier wou ze niet buigen in de bocht, nog behoorlijk stijf en erg spannend dat hoekje

gallopje, hier zie je dat ik dan een beetje naar voren leun, mede door amber een beetje te ontlasten
dit was het weer, zaterdag komen er weer foto's van haar dan gaat ze naar de keuring.
Hoe groot is ze?
maar wel super schattig!