We hebben haar inmiddels weer onder het zadel gehad en toen heeft ze al met een ander paard in de bak gereden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Cker voor de 2e keer
.

DraakjeII schreef:Jij durft !
Ik heb mijn paard de 1e 4 maanden eerst gelongeerd voordat ik er op ging, terwijl ze toen al ingereden was.
Maar ik ben nogal een schijterd.
MirandaFuego schreef:Mooi beestje, wat is haar afstamming? En haar stokmaat? Ik heb zelf een arabiertje die 1.50 is en die moet ik nog gaan inrijden dus vandaar dat ik een beetje nieuwsgierig ben!
Het rijden ziet er relaxed uit, ga zo door zou ik zeggen!!
Carolien007 schreef:MirandaFuego schreef:Mooi beestje, wat is haar afstamming? En haar stokmaat? Ik heb zelf een arabiertje die 1.50 is en die moet ik nog gaan inrijden dus vandaar dat ik een beetje nieuwsgierig ben!
Het rijden ziet er relaxed uit, ga zo door zou ik zeggen!!
haar afstamming weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is niet mijn eigen pony. Haar moeder staat hier wel op stal, maar er zit veel hackney in. Haar vader dekt inmiddels in het buitenland. Stokmaat weet ik ook niet precies, zal ik binnenkort nog eens nameten, maar zal denk ik rond de 1.35 zitten.

, staat verzorgder en sportiever