Ik was gigantisch zenuwachtig, foto's waren dan ook behoorlijk confronterend en ik heb iig weer wat om aan te werken

Verdere commentaar staat bij de foto's

Sanne ging ook mee *dochter van Kiwiko hier op bokt*

We beginnen maar gelijk goed
De galop in de rechterkant is niet ons beste onderdeel zullen we maar zeggen, Par springt vaak verkeerd aan, na 2 keer terug zetten werd mevrouw het zo zat dat ik haar maar snel op de volte gooide *hoe slordig het ook ging* omdat ik haar een beetje aan de sterke kant voelde worden
Dus rijtechnisch een complete misser, maar kon er achteraf wel om lachen, je ziet ook echt dat Hoho Parretje wat ik maar zei goed doorkomen op de foto

Dit was twee tellen voor de volte foto, ik zat zowat op de voorganger, Par vond het geloof ik wel geinig, we zaten gewoon weer verkeerd.

Buiten de galoprampen hebben we ook nog wat gedraafd, dit ging gelukkig iets beter dan de galop.
Mijn tenen zijn een storend iets waar we al een tijd mee bezig zijn, maar als ik er niet goed genoeg aan denk piepen ze altijd weer naar buiten.

En rustig stappen lukte ook nog wel.

drafje.
Zoals te zien is val ik naar voren op het moment dat het wat spannend wordt, ook al een slechte eigenschap waar we aan werken en wat dus steeds iets beter wordt.
Tenen zijn genoemd, enige wat over blijft is het feit dat ik af moet leren mijn teugels te lang te laten worden zodat ik met mijn handen tegen mijn buik aan zit.
Confronterende foto's maar wel een hele leuke, leerzame dag.
We hebben weer een jaar hard werken voor de boeg voor volgend jaar.

)