Dordrecht keuring haffies

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Dordrecht keuring haffies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 16:09

Nog wat foto's van zaterdag, de foto's van de keuring zelf waren niet al te best, misschien dat ik er nog wat kan bewerken maar kreeg te horen dat de camera niet echt mee werkte.

Ik was gigantisch zenuwachtig, foto's waren dan ook behoorlijk confronterend en ik heb iig weer wat om aan te werken

Verdere commentaar staat bij de foto's

Afbeelding
Sanne ging ook mee *dochter van Kiwiko hier op bokt*
Afbeelding
We beginnen maar gelijk goed
De galop in de rechterkant is niet ons beste onderdeel zullen we maar zeggen, Par springt vaak verkeerd aan, na 2 keer terug zetten werd mevrouw het zo zat dat ik haar maar snel op de volte gooide *hoe slordig het ook ging* omdat ik haar een beetje aan de sterke kant voelde worden
Dus rijtechnisch een complete misser, maar kon er achteraf wel om lachen, je ziet ook echt dat Hoho Parretje wat ik maar zei goed doorkomen op de foto
Afbeelding
Dit was twee tellen voor de volte foto, ik zat zowat op de voorganger, Par vond het geloof ik wel geinig, we zaten gewoon weer verkeerd.
Afbeelding
Buiten de galoprampen hebben we ook nog wat gedraafd, dit ging gelukkig iets beter dan de galop.
Mijn tenen zijn een storend iets waar we al een tijd mee bezig zijn, maar als ik er niet goed genoeg aan denk piepen ze altijd weer naar buiten.
Afbeelding
En rustig stappen lukte ook nog wel.
Afbeelding
drafje.

Zoals te zien is val ik naar voren op het moment dat het wat spannend wordt, ook al een slechte eigenschap waar we aan werken en wat dus steeds iets beter wordt.
Tenen zijn genoemd, enige wat over blijft is het feit dat ik af moet leren mijn teugels te lang te laten worden zodat ik met mijn handen tegen mijn buik aan zit.

Confronterende foto's maar wel een hele leuke, leerzame dag.
We hebben weer een jaar hard werken voor de boeg voor volgend jaar.

iSaBeLL

Re: Dordrecht keuring haffies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:26

leuke foto's hoor !! en ook leuke haff.
ik heb je daar gezien ik was er ook alleen zonder me haffie haha :S
nog veel succes met je haflinger

Gr. janise

Just_Mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:29

Je hebt wel mooie haf zeg! Maar je moet je teugels wat korter pakken, zodat je niet met je handen in je buik zit! Ook de aanleuning lijkt nogal onrustig, en volgens mij zit hij in de galop overkruist (als ik het goed zie hoor ) Als je wat meer tegenhoud van voor, en goed kuit er aan, en begrenzen aan de buitenkant bij een volte zal dit minder snel gebeuren! Veel succes!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:05

Lijkt het zo of is ze flink wat afgevallen
Ze heeft wel een prachtige bos manen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 17:10

Isabell, ik heb jou niet gezien, of wel?

Justmii onrustig was het idd, we konden ons plekje zogezegd niet helemaal vinden.
Ze zit op beide galop foto's in de verkeerde galop, deze kant springt ze bijna altijd verkeerd in galop aan.
Teugelfout ben ik me al van bewust, staat er ook bij

Taac klopt, we hebben geen stro maar vlas in de boxen, dat scheelt aardig wat, dus ze is aardig wat afgevallen, en verleden jaar stond ze dag en nacht in het land, dit jaar alleen overdag, ik vind het wel mooi, van mij mag ze zo blijven.
Geniet maar van de manen, die gaan er binnenkort een heel eind vanaf

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:19

Leuke haff hoor!! wel jammer dat je van die manen een stuk afhaald, vind ze wel mooi

misschien dat ik je wel gezien heb, maar er waren zoveel hafjes
was zelf ook op de keuring met me verzorgfjord

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:34

Leuke foto's, waar in Dordrecht was dat precies? (als geboren en getogen dordtenaar ben ik daar wel benieuwd naar )

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:28

in de merwelanden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:55

Weet je wat de grootste winst is Syl, dat je haar zonder idiote stress voor heb kunnen brengen, dat ze zo makkelijk de trailer op en af ging en dat ze het idee gaf dat dit dagelijkse kost voor haar was.

Je bent ver gekomen!