Dit paard is van origine een stierenvechterspaard.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Giloni schreef:Leuke foto's
Zitten mooie paarden tussen

Miss_Petit schreef:Kafue, sorry maar een lesje fotografen zou je goed doen
Al vraag ik mij af of je ruiters niet bewust graag op een fout moment vastlegt, zodat je flink zijlijn commentaar kan geven terwijl jezelf nog geen foto's plaats waarop jij laat zien hoe het dan wél moet
Kafue schreef:Citaat:??????????????Wat is er mis met de foto's. En hoezo geef ik hier kommentaar?
Object mischien iets meer gecentreerd okee maar verder?
! Ik zeg écht niet dat ik het beter kan, maar dit soort foto's zijn absoluut niet te vergelijken met die van een professionel fotograaf!
_horsy_ schreef:Hai![]()
Gaaf dat je daar bent geweest zeg! Echt super!
Mooie foto's ook!
CocoChanel schreef:mooie foto's ( gezellig topic zeg!)
Katja schreef:Dit zijn nou net de uitspraken waarmee je iedereen tegen je in het narnas jaagt Kafue.
Door die houding blijft er ook geen ruimte voor discussie over.
Persoonlijk vind ik dit aardige foto's maar niet vergelijkbaar met die van een prof.
Kafue schreef:en dit is bijvoorbeeld een geweldige foto zou een profesional niet beter hebben gedaan.
Katja schreef:Kafue schreef:en dit is bijvoorbeeld een geweldige foto zou een profesional niet beter hebben gedaan.
JIJ zegt dat een prof het niet beter zou kunnen daar maak ik een opmerking over en dan zeg je dat je geen prof bent.
Welke van de twee is het nou?
Een discussie is geven en nemen en niet je zin opdringen aan anderen.

en heel leuk dat je daar geweest bent!! ik vind vooral dat laatste stierengevecht (
) paardje heel mooi!