Het was mijn eerste keer en ik kreeg pas donderdag te horen dat ik steken moest. Heb vroeger wel eens te paard gestoken, en ooit eens met een karretje voor de lol, maar nog nooit voor het eggie.
Bij ons is het ringrijden altijd erg chique, je mag alleen meedoen op uitnodiging en met origineel geheel. Authentiek rijtuig, kledij, alles moet picobello verzorgd zijn anders mag je niet meedoen.
Wij hadden een Victoria met 2 witte welshjes ervoor, beide dames op de bok dezelfde kledij, achterin een oudere dame en heer in net mantelpakje en hoge hoed, parapluutje, mand met bloemen achterop etc etc.
De eerste ronde miste ik alle ringen,
we zaten er te ver vanaf.De tweede ronde had ik 2 ringen, 4 punten dus
De derde ronde stak ik alle ringen, ik helemaal happy, 12 punten erbij
Ronde 4 stak ik de eerste 3 ringen, de 4e schoot ik bij langs en knalde met mn ringvinger hard tegen het bordje aan ( auw ) Ik riep, niet zo netjes, keihard : K*T !! het publiek moest gelukkig lachen daarom.
Ik slingerde de ringen die ik stak overal heen, i.p.v ze netjes naar beneden te knallen
We hadden 28 punten van de 40, best netjes voor de eerste keer vond ik. We zaten niet bij de eerste 3, maar waren ook zeker niet de laagste, lekker in de middenmoot ( er waren 20 combinaties )
De schoonheidsprijs hebben we helaas niet gewonnnen, een friese sjees ging er met die prijs vandoor.
Hier de foto's, het zijn niet zoveel en ze zijn ook niet zo scherp helaas, mn ma kon niet met de camera omgaan
De eigenaar van de pony's heeft ook foto's gemaakt die heel gaaf waren, dus die plaats ik later nog wel eens.De laatste dingen klaarmaken voor het begon

FF wachten...

Daar komen we aan

Scheuren door de bocht

Met publiek ( ik moest mn hoed vasthouden en steken tegelijk, geen combi
)
En nog een filpmje waar je kan zien dat ik raak stak en de ring wegslinger

dscf0004.avi
werkt dus niet