Vincent kijkt graag om het hoekje van het deurtje. Helaas zou hij het liefst ook daar uitstappen niet echt snugger dus.

De pony's hadden zich aardig druk gemaakt en waren dus lekker nat toen we aankwamen.

Die kat heeft de hele tijd bij ons gezeten en kwam zo aanwandelen, zal wel bij de manege horen denk ik.

Gezellig samen drinken.

Tactiek bespreking :wink:

Mijn ouders kwamen ook even langs. Laat ze maar niet weten dat ik de foto op internet heb gezet. Hahaha.

Even nog gauw het hoofdstel op maken. Hij is gegroeid sinds Aalten en dus moest het hoofdstel een gaatje groter.

Erg charmant. Hihi.

Opstellen in de ring. We hadden twee stappen in de ring gezet en hij sloeg helemaal dicht. Ik moets hem bijna vooruit sleuren. Maar goed zo went hij er vast aan. :wink:

Prijsuitrijking. Uniek ik sta lachend op de foto en Vincent doet een ezel na. Hahah.

Overleg met de jury. Hij kwam uit zichzelf vertellen aan welke punten ik kon gaan werken. Echt super dus. Was heel interessant, dus tijdens de ere ronde waren we nog bezig. Haha. Dus die hebben we maar overgeslagen. Vond Vincent vast niet erg.

En een welverdiende knuffel van een blij baasje.

En ja hoor hij was de ring uit en we kwamen buiten en meneer had zn tong weer terug en wilde lekker draven. Moest hem zelfs inhouden. Maf paard. Hahaha.

Beetje ver ingezoomd maar even zijn mooie hoofdstel showen.

Al met al was het wederom een leuke en vooral ook leerzame dag voor het hele gezelschap. :wink:

Jammer dat ze dicht sloeg, maar na een paar keer meedoen zal dat vast verbeteren!