Vincent op de NMPRS merriekeuring 30 juli

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Vincent op de NMPRS merriekeuring 30 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 12:15

Giga prut weer in de ochtend. Alle ruiten van de auto beslagen echt prut. Aangekomen gelijk maar aangemeld bleek dat het stamboek niet alle dingen even goed geregeld had waardoor tussen een medewerker en mij nogal wat irritatie ontstond. Maar goed. Ze hebben de hele dag op de trailer gestaan en zich echt buitengewoon keurig gedragen. Jimmy hadden we alleen in de trailer laten staan toen we met Vincent in de ring gingen en zelfs toen heeft Jimmy zich keurig gedragen. Nou goed hier natuurlijk de foto's.

Vincent kijkt graag om het hoekje van het deurtje. Helaas zou hij het liefst ook daar uitstappen niet echt snugger dus.
Afbeelding

De pony's hadden zich aardig druk gemaakt en waren dus lekker nat toen we aankwamen.
Afbeelding

Afbeelding

Die kat heeft de hele tijd bij ons gezeten en kwam zo aanwandelen, zal wel bij de manege horen denk ik.
Afbeelding

Gezellig samen drinken.
Afbeelding

Tactiek bespreking :wink:
Afbeelding

Mijn ouders kwamen ook even langs. Laat ze maar niet weten dat ik de foto op internet heb gezet. Hahaha.
Afbeelding

Even nog gauw het hoofdstel op maken. Hij is gegroeid sinds Aalten en dus moest het hoofdstel een gaatje groter.
Afbeelding

Erg charmant. Hihi.
Afbeelding

Opstellen in de ring. We hadden twee stappen in de ring gezet en hij sloeg helemaal dicht. Ik moets hem bijna vooruit sleuren. Maar goed zo went hij er vast aan. :wink:
Afbeelding

Prijsuitrijking. Uniek ik sta lachend op de foto en Vincent doet een ezel na. Hahah.
Afbeelding

Overleg met de jury. Hij kwam uit zichzelf vertellen aan welke punten ik kon gaan werken. Echt super dus. Was heel interessant, dus tijdens de ere ronde waren we nog bezig. Haha. Dus die hebben we maar overgeslagen. Vond Vincent vast niet erg.
Afbeelding

En een welverdiende knuffel van een blij baasje.
Afbeelding

En ja hoor hij was de ring uit en we kwamen buiten en meneer had zn tong weer terug en wilde lekker draven. Moest hem zelfs inhouden. Maf paard. Hahaha.
Afbeelding

Beetje ver ingezoomd maar even zijn mooie hoofdstel showen.
Afbeelding

Al met al was het wederom een leuke en vooral ook leerzame dag voor het hele gezelschap. :wink:

x_horses_x

Re: Vincent op de NMPRS merriekeuring 30 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:17

mooie foto's..
leuke pony ook!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:23

Leuk hoor. Erg leuk paardje!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 13:57

Bedankt. Ik ben ook erg blij met hem. Hij heeft echt een geweldig karakter en helemaal voor ene hengst.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:48

Leuke foto's, mooie pony
Hoofdstel staat mooi bij z'n zwarte vacht

Just_Mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:00

Dat hoofdstel staat echt mooi!! Jammer dat ze dicht sloeg, maar na een paar keer meedoen zal dat vast verbeteren!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 16:23

Ja dat hoop ik ook. Over twee maanden hebben we weer een keuring dus ben heel benieuwd hoe het dan gaat.

En wit is zo goed als verplicht voor het stamboek, en ik vind dat zeker neit erg.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:12

Haha ik zag dat, na gepraat, ik dacht huh is die boos ofzo

maar het is een leuk beestje.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:16

Hihi, nee was heel geconcentreerd op het commentaar aan het letten.