heb een een selectie gemaakt uit 200 foto`s.
Ik weet helaas niet wie het allemaal zijn.
Nog verzoekjes
ik zoek ze wel op Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik zoek ze wel op 

meloveshein schreef:jep! gisteren ook woon er dichtbij dus

meloveshein schreef:ik las dat jou vader met hackney`s ment klopt het dat hij ook mee heeft gedaan?? zo ja heb ikook foto`s
Citaat:dat bonte 2span paard is volgens mij verstappen
Citaat:nee mn vader heeft niet mee gedaan ivm familie problemen, dat is harrie burghoorn

meloveshein schreef:Citaat:nee mn vader heeft niet mee gedaan ivm familie problemen, dat is harrie burghoorn
o sorry!
Nouvel schreef:Ik zie in ieder geval Tinne Bax (vierspan pony: 3 schimmels, 1 bruine), Gerard Leijten (tweespan paard: 1 bruine, 1 bonte), Harry Verstappen (tweespan paard, 2 bonten), Jacob Jan Cramer ( tweespan paard: 1 TURBOfries, 1 Fries), Mark Weusthoef (vierspan paard: 1 bruine, 3 schimmels),
) Jeroentje schreef:Nouvel schreef:Ik zie in ieder geval Tinne Bax (vierspan pony: 3 schimmels, 1 bruine), Gerard Leijten (tweespan paard: 1 bruine, 1 bonte), Harry Verstappen (tweespan paard, 2 bonten), Jacob Jan Cramer ( tweespan paard: 1 TURBOfries, 1 Fries), Mark Weusthoef (vierspan paard: 1 bruine, 3 schimmels),
geloof dat t geen turbofries is maar een heuse arabofries (en misschien krijgt ie strx wel een span alleen maar arabofriezen! (of turbo's)

Citaat:heb je misschien nog meer fotos van yvonne houten (2de en 3de foto)