Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, dus ik ben nu met wat langere beugels gaan rijden en ik probeer er zelf heel erg op te letten. Maar met de pony rijd ik ook met wat kortere beugels dan op het paard. Ik ben overgrens niet uit de pony gegroeid, maar heb gewoon wat lange benen haha.
Ik rijd trouwens niet met TE korte beugels, maar wel met korte beugels...
Lianne Liedje schreef:hoi Inèske,
Het probleem wat jij beschrijft heb ik ook. Ik rijd een pony van 1.45 en een paardje van 1.60. Maar nu trek ik zobiezo mijn benen wat op, dus ik ben nu met wat langere beugels gaan rijden en ik probeer er zelf heel erg op te letten. Maar met de pony rijd ik ook met wat kortere beugels dan op het paard. Ik ben overgrens niet uit de pony gegroeid, maar heb gewoon wat lange benen haha.
Misschien kan jij dat ook proberen? Beugels een gaatje korter? Ik weet niet of je al met kortere beugels rijd? Want als ik de gaatjes een gaatje langer doe op de pony, dan heb ikook het idee dat ik geen been kan geven hahaaIk rijd trouwens niet met TE korte beugels, maar wel met korte beugels...
![]()
Succes
Lianne
.