Vandaag ben ik mijn alleralleralleralleraller(en blijf zo maar door) beste vriendin naar haar paardje & verzorgpaardjes geweest .. Natuurlijk ff foto's geschoten ..
Hiervoor hadden we Saigon gereden, dus kijk ff; Saigon @ springwork.
Julie krijgt nog geen, les, vanaf volgende week wel.. Ik heb haar vandaag op de foutjes laten 'letten' die ze maakt, ik heb ze zowat 'les' gegeven.
Lesley is héél moeilijk om te rijden omdat ze vroeger door de vorige eigenaar mishandeld is geweest en ze kende niets. Julie heeft ze helemaal alleen opgeleerd, en nu kan ze immers al een beetje 'springen' Ze draait nog niet zo heel goed, maar doet toch goed haar best; soms raakte ze de balk, sprongen we nog eens, en als ze de balk niet had beloonde we ze super hard. Nu wordt ze bijna elke dag gereden omdat het vakantie is, en ik ga haar helpen om Lesley een beetje mee op te leren
Lesley kan ook nog niet in galop, dan kan je haar totaal niet meer baas, want dan kunnen we niet meer sturen en dan kunnen er ongelukken gebeuren .. Genoeg gekletst, hier de foto's .. Kijk en geniet

Voor dat wij met Lesley hebben gereden, hadden we Saigon gereden, en we moesten ff pauzeren he ..
Dus; COLA DRINKEUH!Lesley in de stal, met de zadeldoek al op..
Julie en Lesley ff draven ..
Julie en Lesley. Lesley deed een beetje ambetant omdat ze hengstig stond en in de wei naast de paddock staat een hengstje .. Dusja

Balkjes lopen ..
Julie en Lesley na de sprong. Je ziet goed aan haar achterste beentje dat ze er gewoon over stapt . En we durven niet zo goed hoger gaan , omdat we denken dat ze dan gaat verongelukken ..
Julie , Jouw benen
Ik en Lesleyke
Ik en Lesley
Jaah, Ik spring met Lesley!

Arme Lesley, ze denkt nog altijd dat ze er over moet 'Lopen'
Julie en Lesley nog eens.. Idd , Wemmeke stond in de weg

Ik en Lesley zonder zadel, daar achter zie je Ronvoet, een westernpaard

Ik en Lesley gesprongen zonder zadel ..

Julie en Lesley zonder zadel

Julie en lesley ook gesprongen zonder zadel

We hadden Lesley uitgespannen, en dan de 'poep' van de paarden ff opruimen in de weii
Oké, we weten dat Lesley haar technieken niet goed zijn, maar zoals ik al zei we zijn ze aan het opleren omdat ze vroeger mishandeld is geweest! Lesley is ondertussen 7 jaar en heel werkwillig, maar ze heeft haar eigen willetje!
Kijk ook eens naar; Saigon @ Springwork!
Doeii ..
, maar het ziet er niet echt professioneel uit, jullie moeten het samen allemaal nog leren (dat geeft niet), maar als je wilt gaan springen, gebruik dan het juiste materiaal en laat iemand met meer ervaring je helpen, want jullie moeten beide nog erg veel leren aan de foto's te zien, maar dat geeft niet, jullie komen er vast wel uit, maar eerst goed lessen hoor.