Vandaag ben ik naar het paardje van mijn alleralleralleralleraller (en blijf zoo maar doorgaan) beste vriendin gaan kijken, en naar haar verzorgpaardjes! We hebben natuurlijk ook gereden, want ik ben er van Donderdag op Vrijdag blijven slapen.. Eerst Saigon, dan Lesley .. Maar lesley's foto's staan op een ander topiic, anders zijn het té veel foto's in eens =D
Owké, voor we aan de foto's beginnen;
* Cap = eigen keus, het kleinste kind kan met Saigon rijden!
* Julie krijgt nog geen les, ik wel, ik heb haar vandaag proberen te laten letten op de foutjes die ze maakt, en ik hoop dat ze daar een beetje van heeft opgestoken
Ze krijgt binnenkort les van de vorige eigenaar van Saigon, omdat die het beste weet hoe je met Saigon kan rijden!Voila .. Laat jullie hartje maar smelten voor dit mooie paardje!!
(Ps; ik heb julie zowat 'Les' gegeven..
)Dit is Saigon, juist voor we gingen rijden

FF instappen, hakken meer uitdrukken Julie!
Drafje op de rechterhand
Drafje op de linkerhand
Diagonaal van hand veranderen
Drafje
Galopje .. Hakken meer uitdrukken

We springen laag in ..
Aanrijden ..
Beetje hoger
Saigon is immers een springpaard
Hoe hoger het ging, hoe beter hij sprong ..Een rechteke ..
Rechte, dit vind ik echt een mooie foto .. Spijtig dat ie wazig is!!
En jah hoor, vandaag heeft ze met Saigon tot deze hoogte gesprongen!

En nu ik er nog ff op ..
** Ik wil jullie ff zeggen dat dit nogal een 'verandering' voor mij was .. Ik rij normaal op een D-Pony, en ineens op zo'n groot paard .. Als ik naar draf ging ,woow dat deed ff raar om de juiste 'zit' te vinden! **
Ik en Saigon lichtrijden ..

Ik heb met Saigon niet hoger dan dit gesprongen omdat hij daarvoor al had gesprongen, en omdat ik het eigenlijk niet durfde maar volgende keer wel hoor

Ik en Saigon landing .. Mijn gezicht
Ik en Saigonn ..
MIJN HAAR
Ik en Saigon galopje
Ik en Saigon ..
Oké, ik denk dat ik dacht dat het 2m was ofzo ?
Mijn laatste sprong ..

Voila , dat waren ze .. Sorry voor de hoeveelheid!!

Oké, Julie krijgt nog geen les, volgende week begint ze ermee, en ik vind dat ze het al heel goed doet voor Saigon nog maar 6 dagen te hebben !
Kijk ook ff bij; Lesley @ Springwork ..

*overdrijft* 
Verder ook niet met sportschoenen gaan rijden is echt levensgevaarlijk