De foto's zijn alweer van een maandje geleden, maar ik plaats ze toch even. Dit is Toto, een vierjarige Guidam met als opa de beroemde Quidam de Revel. Het is echt een bloedpaardje, ontzettend brutaal. Toen deze foto's genomen waren was het echt een monstertje, nu gaat het al een stuk beter. Toto is het bijrijdpaard van mijn zus. Ze rijd hem voor iemand die er later mee gaat starten, het is de bedoeling dat zijzelf er ook mee gaat starten. In september gaat de eigenaar er voor het eerst mee naar les. De zoon van de eigenaar heeft er een paar keer opgezeten, maar Toto begon met protesteren en staken en gemene dingen, sindsdien is hij nooit meer op een paard gestapt. Zoals jullie zien is Toto geen makkelijk paard, vooral niet met vreemden. Ik ben supertrots op Martine en Toto! Ze zijn echt een leuke combinatie. De eerste keer op Toto was voor mij natuurlijk wel een uitdaging, we wisten niet hoe het zou lopen. Maar het ging zo goed, dat we zelfs even een drafje en een klein galopje hebben geprobeerd. Eergister heb ik Toto weer gereden. Martine reed hem even los, en ik heb hem verder door gereden. Het ging erg goed! Nou, dit verhaal wordt alweer veel te lang, ik zou zeggen, bekijk de foto's, daar kwam je voor
!Commentaar op de ruiter heeft niet zo veel zin, aangezien ze niet op bokt zit.

Achterover, en zitten, op je kont
!

Zo'n grappige foto dit

Mooie sprong in de galop

Kleine vorm van protest

Handen laaaag
En nee, ze trekt hem niet in de mond.Toen ik er even op:

Lekker stappen aan de vrije teugel

Idem

En lekker uitdraven:

Commentaar op mijn houding mag uiteraard wel, ik kan wel tegen een stootje
Ze hindert het paard.. Zo te zien zit ze ook veel te lang. Ondanks dat ze niet op bokt zit, kan ik het niet laten. 

haar handen wat lager moet houden..
maargoed, het blijven natuurlijk momentopnames, en het excuus van jaa maar het is een moeilijk paard... dan juist moet je zelf goed zitten.. lijkt me vrij logisch hoor...maar ik denk dat jij en je paardje zo wel n leuke combi zijn hoor...