cacharel(v.Caretino)@PavoCup

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

cacharel(v.Caretino)@PavoCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 12:11

hier nog mijn foto's, weer helaas van erg slechte kwaliteit, maar dat komt omdat ik de foto's van de tv heb gemaakt. ik was tevreden over het resultaat, want ze mag door naar de halve finale op 23 augustus in Ermelo

Losrijden:

Afbeelding

hier begint ze al beter te "zitten"
Afbeelding

Afbeelding

pasje terug:
Afbeelding

en weer naar voor:
Afbeelding

Afbeelding

galop:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

schouderbinnenwaarts:
Afbeelding

pasje terug tijdens de schouderbinnenwaarts:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

weer wat terug rijden:

Afbeelding

in de ring :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

halsstrekken:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens de Demonstratie :

Afbeelding

Afbeelding

sorry voor de hoeveelheid foto's en ik zit er overigens niet zelf op, het is mijn instructrice
Laatst bijgewerkt door rockey op 28-07-05 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje_

Re: cacharel(v.Caretino)@PavoCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:12

mooi paard
ziet er goed uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:13

Ziet er gaaf uit maudje veel succes de 23ste

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:14

Wow Dat ziet er goed uit

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:15

Leuke fotos maud, moet alleen eerlijk zeggen dat ik cacharel beter heb gezien! Vind haar hier veel te eng in de hals gereden! en stoor me nogal aan het linkerhandje van je instructrice

Wel super dat ze door is! Succes de 23ste

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:16

Gefeliciteerd
Mooi paardje heb je!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 12:19

stalleke schreef:
Leuke fotos maud, moet alleen eerlijk zeggen dat ik cacharel beter heb gezien! Vind haar hier veel te eng in de hals gereden! en stoor me nogal aan het linkerhandje van je instructrice

Wel super dat ze door is! Succes de 23ste

ja dat klopt, ze werd wat kort in de hals, maar ondanks dat ging ze wel super over de benen, maar de jury zei ook, wordt ze wat langer in de hals voorgesteld zou het voorbeen er alleen maar nog beter uitkomen maar ik was erg tevreden, er wordt weer aangewerkt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:29

Mooi paard, gaaf voorbeengebruik zeg !

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:54

Nog maals gefeliciteerd dat ze door is naar de halve finale. Hopelijk blijft de hals dan wat meer op lengte.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:10

Leuk paard die van mij is ook een caretino
en gefeliciteerd

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:14

leuke foto's maud!! ik dacht al..dat ben jij toch niet die erop zit, en ik heb gelijk haha..
Maar ik heb het al vaker gezegd, maar echt een leuk paardje heb je!! veel succes de 23e!!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:24

mooi paard zeg
loopt geweldig
jammer van de kwaliteit

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:26

wat heb je ook een gave knol he!!

alvast veeeel succes in Ermelo!!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 14:45

bedankt voor de reacties!

maar uh ik heb me vergist, de halve finale is woensdag 24 augustus

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 15:21

Ik heb andere foto's in een ander topic gezien, en daar vond ik hem al slecht lopen. Nou slecht kun je niet zeggen, want over de grond blijf ie goed, maar zo kort in de hals, en achter de loodlijn. ERG jammer. Ik heb hem weleens beter gezien. Het lijkt ook op de foto's dat ie achter het been kruipt, ten gevolge ook achter de teugel..

Waarom reed je em zelf niet?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 15:50

Angeliek schreef:
Ik heb andere foto's in een ander topic gezien, en daar vond ik hem al slecht lopen. Nou slecht kun je niet zeggen, want over de grond blijf ie goed, maar zo kort in de hals, en achter de loodlijn. ERG jammer. Ik heb hem weleens beter gezien. Het lijkt ook op de foto's dat ie achter het been kruipt, ten gevolge ook achter de teugel..

Waarom reed je em zelf niet?

klopt hoor, dat hij achter de loodlijn loopt, zowizo met losrijden, dat is "onze" manier van losrijden. maar achter het been kruipen doet ze niet, dat kan misschien vertekent beeld geven, maar dat is absoluut niet over de benen blijft ze erg goed lopen, los is ze ook, in ermelo moet ze gewoon meer met het neusje eruit lopen, en dat deed ze in de les bij bartels al beter, woensdag bij hans peter nog maar eens oefenen, en ik denk dat het wel goed moet komen. ik vind slecht niet echt een goed wordt, ze was zaterdag nog steeds erg los door het lijf en in de hals alleen wat kort

en ik reed haar zelf niet omdat mijn instructrice haar beter aan het lopen kan hebben, beter over de benen, achteraf had ik haar best zelf kunnen rijden, want niet dat ik nu anky ben ofzo, maar de laatste tijd liep ze ook echt goed te showen bij mij

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 16:27

rijd je hem in de halve finale wel zelf, of mag dat niet?? heb je namelijk in tilburg zien rijden en toen vond ik hem erg goed lopen..

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 16:39

conny14 schreef:
rijd je hem in de halve finale wel zelf, of mag dat niet?? heb je namelijk in tilburg zien rijden en toen vond ik hem erg goed lopen..

Tijdens de selectie's is een ruiterwissel niet toegestaan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:31

Leuk hoor Maud, je ziet jou paard per foto's die jij plaatst steeds groeien. Dat geld trouwens ook voor jou.

Zover ik van foto's kan zien (woon ik zowat naast je, heb ik je nog nooit irl gezien, schaam) is het een paard wat zichzelf erg mooi kan laten zien. Zit zeker wat in hoor.
Wat ik bij het kijken naar deze foto's heb is, ik wil eens een pasje uitstrekken zien. Volgens mij kan jou paard dat ook erg mooi.

En dan dat linkerhand tikje van Marieke, haha. Nergens staan ze naast elkaar.
Heeft ze de foto's zelf al gezien?

Succes in augustus Maud.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 19:02

Ik blijf het een super mooi paard vinden waar je erg ver mee kan komen in de sport. Echt een plaatje om te zien.

Ik vindt haar echter op deze foto's niet mooi lopen. Erg veel spanning en die hals.

Ben benieuwd naar de foto's van de halve finale. Succes in ieder geval.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:52

Angeliek schreef:
conny14 schreef:

Tijdens de selectie's is een ruiterwissel niet toegestaan.[/quote

Haha dat dacht ik al.. Best blonde vraag van mij, mjaa ze zeggen weleens dat ik van binnen blond ben

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:33

Jammer dat je geen filmpje hebt die zijn wel altijd leuk van haar!
Ben benieuwd naar de volgende foto's als ze wat meer van de hand af gereden wordt. Dit is idd wat jammer. Maarja toch door, kan je nagaan hoeveel meer punten ze kan halen als ze wel mooi op lengte loopt! Oftewel, komt goed Trouwens, waar les jij wel niet allemaal?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 02:23

Lenn schreef:
Jammer dat je geen filmpje hebt die zijn wel altijd leuk van haar!
Ben benieuwd naar de volgende foto's als ze wat meer van de hand af gereden wordt. Dit is idd wat jammer. Maarja toch door, kan je nagaan hoeveel meer punten ze kan halen als ze wel mooi op lengte loopt! Oftewel, komt goed Trouwens, waar les jij wel niet allemaal?

bedankt filmpje heb ik helaas niet, want ik weet niet hoe je dat op internet moet zetten van je gewone camera maar goed, van dat wat kort in de hals hebben jullie helemaal gelijk hoor, dat was het commentaar ook, ze zeiden ook dat als ze volgende keer wat meer van de hand afgereden zou worden, ze hogere punten zou scoren, en nog beter over de benen zou gaan. dus we wachten af, ik ben al heel blij dat ze naar de halve finale door mag

en ik les bij hans peter minderhoud, heb dan elke dag begeleiding van marieke omdat ik daar op stal sta, en nu een keer les van edward gal, en marieke heeft dinsdag mijn paard mee naar bartels genomen dus ik denk dat het vast wel goed komt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 02:29

holly schreef:
Leuk hoor Maud, je ziet jou paard per foto's die jij plaatst steeds groeien. Dat geld trouwens ook voor jou.

Zover ik van foto's kan zien (woon ik zowat naast je, heb ik je nog nooit irl gezien, schaam) is het een paard wat zichzelf erg mooi kan laten zien. Zit zeker wat in hoor.
Wat ik bij het kijken naar deze foto's heb is, ik wil eens een pasje uitstrekken zien. Volgens mij kan jou paard dat ook erg mooi.

En dan dat linkerhand tikje van Marieke, haha. Nergens staan ze naast elkaar.
Heeft ze de foto's zelf al gezien?

Succes in augustus Maud.

bedankt

haha ja we wonen zo dicht bij elkaar, en we hebben elkaar nog nooit gemeet ik zal zodra ik weer eens foto's ga of laat maken, wel eens strekfoto's nemen, dat gaat ze idd steeds beter doen, ze komt steeds beter in balans, en het wordt allemaal steeds krachtiger, het voorbeen komt er ook steeds beter uit, al blijft achter het motortje altijd aan ik ben erg blij met dit paard, ondanks dat het voor mij maar een hobby is, denk ik dat ik nog erg veel plezier aan dit paard heb in de sport, wat ik ondertussen al gehad heb

marieke heeft de foto's van antoinette gezien, en vond ze mooie momenten, haar commentaar zelf was ook dat ze tegen het einde van de "proef'' losser en beter begon te lopen, en dat ze ook idd wat kort in de hals werd, terwijl dat met inrijden minder was. ik heb de les bij bartels opgenomen, en alles bij de pavo cup en die kijkt ze terug op de video, dus daar zal ze ook weer van leren, we hebben nog 3 weken ongeveer, dus komt vast goed

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 06:26

Ik denk dat ze als jonkie juist door zo "aan de hand en af en toe wat te rond te zijn" zo apart loopt en haar voorbeen optilt en wegzet...

Het ziet er goed uit hoor. Die lengte in de hals komt helemaal goed hoor.

Heel veel succes in Augustus!