Angeliek schreef:Ik heb andere foto's in een ander topic gezien, en daar vond ik hem al slecht lopen. Nou slecht kun je niet zeggen, want over de grond blijf ie goed, maar zo kort in de hals, en achter de loodlijn. ERG jammer. Ik heb hem weleens beter gezien. Het lijkt ook op de foto's dat ie achter het been kruipt, ten gevolge ook achter de teugel..
Waarom reed je em zelf niet?
klopt hoor, dat hij achter de loodlijn loopt, zowizo met losrijden, dat is "onze" manier van losrijden. maar achter het been kruipen doet ze niet, dat kan misschien vertekent beeld geven, maar dat is absoluut niet
over de benen blijft ze erg goed lopen, los is ze ook, in ermelo moet ze gewoon meer met het neusje eruit lopen, en dat deed ze in de les bij bartels al beter, woensdag bij hans peter nog maar eens oefenen, en ik denk dat het wel goed moet komen. ik vind slecht niet echt een goed wordt, ze was zaterdag nog steeds erg los door het lijf en in de hals alleen wat kort 
en ik reed haar zelf niet omdat mijn instructrice haar beter aan het lopen kan hebben, beter over de benen, achteraf had ik haar best zelf kunnen rijden, want niet dat ik nu anky ben ofzo, maar de laatste tijd liep ze ook echt goed te showen bij mij