marijntje schreef:haha amie-x-mij jammer dat je je door skippy laat adviseren het ziet er iid zoals sommige zeggen *niet uit* ook de dingen die jullie doen met zo'n jong beestje vind ik eigenlijk niet kunnen, ik neem aan dat de eigenaar niet iemand is die dit wil met zijn paardjes
Op reacties van jou ga ik niet meer in..
Citaat:
Ik ben het eens met BeLoVeD over het springen betrefd, en ook al mogen de hindernisjes laag zijn, hij gaat er hoog overheen (zie de laatste foto)...
Met castreren kan ik me voorstellen dat je wacht met vliegen ed.
Vind trouwens jou lengte niet zo storend, zo lang je maar niet te zwaar bent, daar gaat het naar mijn idee om. En probeer idd been te geven met je kuiten maar dat was al gezegd. Vind het trouwens een erg leuk beestje!
Ja ik weet wel dat hij er hoog overheen gaat, zoals gezegd weet ik ook wel dat het niet alte slim is. Wij willen ook het beste voor try hoor, maar we moeten hem toch klaar maken voor het echte werk. En omdat we alles super langzaam hebben opgebouwd gaat het zo lekker vind onze instructeur. Ik spring nog maar goed 1,5 week echt met hem (denk aan balkjes galoperen, sprongetjes, lage inuitjes etc.)
De 70 cm is voor mij een hele prestatie, dit is ook de eerste keer voor hem, voordat iedereen denkt dat ik altijd hoog met hem spring
normaal spring ik niet hoger dan 30 cm omdat ik dat gewoon niet durf, omdat ik ook vaak in mijn eentje rij.
En verder bedankt voor je berichtje
ik ben niet te zwaar nee..
Citaat:
Ik boor haar echt de grond nog niet in hoor! ! En idd NU isie nog braaf maar je kunt hem dus ook beter nu laten castreren dan alsie begint met geklooi. Je weet nooit wat voor paard je gaat krijgen als je hem zo laat nog een keer laat castreren. En als ik dat paardje zou moeten rijden en de eigenaar zou zeggen dat ik er maar mee moest gaan springen, dan konie van mij de boom in! Maar goed voor jullie dat jullie er blijkbaar geen schuldgevoel aan overhouden als dat beestje straks verpest is. Daar zou ik niet aan willen meewerken.
je boort me niet de grond in nee. Is het standaard dan dat elke hengst gaat beginnen met klooien? Anders zouden alle hengsten wel ruin zijn. En er zijn genoeg hengsten die met hun 7de o.i.d. worden gecastreerd dus sorry dat ik het zeg maar das dus dikke onzin..
En waar slaat dat, goed voor jullie dat jullie blijkbaar geen schuldgevoel aan overhouden op? Wij weten echt wel waar wij mee bezig zijn hoor.. we hebben hulp van een aantal instructeurs en instructrices dus die zullen ook wel weten.