Arco @work in de regen..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Arco @work in de regen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 21:13

Na Pablo moest ook Arco eraan geloven
Let aub niet op zijn hoeven, hij staat er echt slecht op.. De hoefsmid zou vandaag komen maar die heeft dus weer afgebeld (zoals altijd )
Arco heeft al een tijdje niet meer gelopen en is ook redelijk opgefokt op de foto's dus af en toe een miscommunicatie Tis een kruising Haflinger Welsch ruin van 23 jaar.

Afbeelding
Taaamaaaraaa, gek doen doe je maar voor de spiegel

Afbeelding

Afbeelding
beetje wazig maar wel stoere foto, kan iemand die teen niet wegwerken

Afbeelding
ehm... ik geloof dat ik dit bedoel met miscommunicatie

Afbeelding
kijk.. hij kan het wel Plens Plens uit de lucht.

Afbeelding
een béétje verregende wazige galop

Daarna mocht Sanne (l0veevi) er nog even op

Afbeelding
Afbeelding

Daarna mocht ook Arco lekker de wei op en was het weer gedaan voor vandaag..
Doejj

milo

Re: Arco @work in de regen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:15

wat een beauty zeg... wat een rotweer he!!!!

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:19

Mooi paard hoor Maar erg gespannen zeg! Probeer je handen iets wat meer naar boven te doen en naar voren.. Het lijkt nu net of je ze vastzet, en alleen maar kracht zet(dan geeft hij natuurlijk ook niet toe) probeer gewoon te vragen en weer te ontspannen.. Niet de hele tijd vragen.. Ik zeg niet dat je dat doet, maar zo ziet het uit op de foto's Verder ziet het er leuk uit

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:32

Sandra15 schreef:
Mooi paard hoor Maar erg gespannen zeg! Probeer je handen iets wat meer naar boven te doen en naar voren.. Het lijkt nu net of je ze vastzet, en alleen maar kracht zet(dan geeft hij natuurlijk ook niet toe) probeer gewoon te vragen en weer te ontspannen.. Niet de hele tijd vragen.. Ik zeg niet dat je dat doet, maar zo ziet het uit op de foto's Verder ziet het er leuk uit

arc0 was zelf behoorlijk opgefokt toen straks, ongeveer 3 weken niet gelopen }> .. Gewoon niet luisteren. Dit zijn de foto's die bij 't inrijden zijn gemaakt tenminste de eerste paar. en toen waren de baterijern op. Toen heb ik hem behoorlijk er goed onder gekregen en lekker ontspanne gereden. Plus dat hij behoorlijk goed schuimde na een lange tijd. alleen staat dat allemaal niet vast op de foto helaas. Toen sanne er op ging zijn de baterije verwisseld. dat zijn de laatste paar foto's.. En ik weet dat ik een paar punten mag verbeteren. maar 't gaat er bij mij meer om dat we plezier hebbe, en dat ik de pony goed door rijd z0dat ie er op zijn leeftijd goed uit blijft zien. Hij heeft namelijk een verleden. Dus ben blij dat ik hem er zo goed doorheen heb. maar bedankt voor je reactie .. als ik eenmaal praat dan blijf ik praten haha :p.. maa g0ed

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:33

mooi paardje hoor!! jammer van de regen...

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:23

ja 't was zeker jammer van de regen. maar wij gingen er vol goeie moed heen want 't was nog harstikke droog, en je zou ook niet verwachten dat 't ging regenen .. Dus wij komen op de wei aan. begint 't meteen te regenen. maar wij zijn niet van suiker haha :p.. en de paarden ook niet. dus gewoon rijden .. ondanks de regen hebben we 't toch naar onze zin gehad

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:15

Mooie pony! Ziet er goed uit

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:32

Jaa hij ziet er gelukkig goed uit. alleen jammer dat hij er zo veregent uit ziet haha ..

sallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 22:05

Ziet er leuk uit, als ik jou was zou ik alleen me beugels een gaatje langer doe, vooral op de eerste foto valt het op dat ze erg kort zijn...
Succes verder met het rijden weer op te pakken...

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 22:39

Wat ik nou nooit snap; Hoe kun je in hemelsnaam fatsoenlijk rijden met de teugels bijna in je kruis? Het ziet er ook niet echt relaxed uit. Maar ach, het was slecht weer en betere dagen zullen er wel tussen zitten?