tis een doodmakke pony die als hij kan geen stap verkeerd zet) Het regende best hard
maargoed we zijn niet van suiker vind Tamara, dus daar luisteren we dan maar naar 
Eerst ging Tamara de eigenaresse er even op om te kijken hoe die liep (ze zit er zelf ook nooit op
) de sporen had ze wel om overigens maar zijn niet gebruikt, gewoon vergeten af te doen maar pony had er geen last van want ze raakte de pony niet

Houd er rekening mee dat dit de tweede keer is dat Tamara op Pablo zit
Jah, ze kijkt naar beneden en heeft pianohandjes, dat weten we 
Verder commentaar geeft ze zelf wel

na nog eventjes een stapje en een drafje mocht Sanne (l0veevi) er op om Pablo eens uit te proberen. Dit is overigens de tweede keer dat Pablo los in galop zit, voordat Sanne los galoppeerde wel eerst aan de longeerlijn gedaan maar daar ging het zo goed dat het zo ook wel eens geprobeerd kon worden

commentaar op Sanne dat wij ook hebben gegeven en dat ze zelf ook weet: teugels op maat houden, pianohandjes enzo
geen comment op rijbroek en cap, rijbroek heeft zen iet bij omdat ze niet hier woont
(zie profiel) en die cap hebben we niet op de wei 
Verder commentaar geeft ze zelf wel

En toen mocht ik hem nog even uitstappen
let niet op mijn kleren, ik kwam net uit mijn werk en ik was niet van plan te gaan rijden en ook had ik de beugels geen 3 gaatjes langer gemaakt minstens 
Ik weet dat ik er wel wat te groot voor ben, maar er is niemand in de buurt die hem kan inrijden (ik ook niet maargoed
) die er wel op past
ook ben ik niet zo zwaar dus qua gewicht kan het nog best, na de vakantie zal ik hem toch bijna niet meer rijden want dan ben ik er niet meer! (dus dat word in Leeuwarden op zoek naar knollie, als iemand nog wat weet
) 
Wat is opstappen toch charmant he

Sow wat lijkt ie klein hier

omdat hij nog zo jong is neemt hij knauwen op het bit wel erg serieus
daarom ook die sperriem, anders kan hij zich zo uitleven op het bit dat hij niet meer let op de ruiter 

Britt toch!

Pianohandjes en nog lelijk kijken ook! Maar Pablo loopt wel mooi

En daarna mocht onze lieve vent weer op de wei, toen werd Arco nog even gereden, daarvan ga ik nou een topic maken
Doejj
.. pablo is nu alweer 3 maanden echt onder 't zadel.. dus hij kan het wel hebben..