Pablo @work in de regen..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Pablo @work in de regen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 20:58

Omdat ik nu een jonge pony aan het (in/door)rijden ben vonden we het ook wel een goed idee om er eens iemand anders op te zetten zodat hij daar ook aan kan wennen (jah het is veilig tis een doodmakke pony die als hij kan geen stap verkeerd zet)
Het regende best hard maargoed we zijn niet van suiker vind Tamara, dus daar luisteren we dan maar naar

Eerst ging Tamara de eigenaresse er even op om te kijken hoe die liep (ze zit er zelf ook nooit op ) de sporen had ze wel om overigens maar zijn niet gebruikt, gewoon vergeten af te doen maar pony had er geen last van want ze raakte de pony niet

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Houd er rekening mee dat dit de tweede keer is dat Tamara op Pablo zit Jah, ze kijkt naar beneden en heeft pianohandjes, dat weten we
Verder commentaar geeft ze zelf wel

na nog eventjes een stapje en een drafje mocht Sanne (l0veevi) er op om Pablo eens uit te proberen. Dit is overigens de tweede keer dat Pablo los in galop zit, voordat Sanne los galoppeerde wel eerst aan de longeerlijn gedaan maar daar ging het zo goed dat het zo ook wel eens geprobeerd kon worden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
commentaar op Sanne dat wij ook hebben gegeven en dat ze zelf ook weet: teugels op maat houden, pianohandjes enzo geen comment op rijbroek en cap, rijbroek heeft zen iet bij omdat ze niet hier woont (zie profiel) en die cap hebben we niet op de wei
Verder commentaar geeft ze zelf wel

En toen mocht ik hem nog even uitstappen let niet op mijn kleren, ik kwam net uit mijn werk en ik was niet van plan te gaan rijden en ook had ik de beugels geen 3 gaatjes langer gemaakt minstens
Ik weet dat ik er wel wat te groot voor ben, maar er is niemand in de buurt die hem kan inrijden (ik ook niet maargoed ) die er wel op past ook ben ik niet zo zwaar dus qua gewicht kan het nog best, na de vakantie zal ik hem toch bijna niet meer rijden want dan ben ik er niet meer! (dus dat word in Leeuwarden op zoek naar knollie, als iemand nog wat weet )

Afbeelding
Wat is opstappen toch charmant he

Afbeelding
Sow wat lijkt ie klein hier

Afbeelding

Afbeelding
omdat hij nog zo jong is neemt hij knauwen op het bit wel erg serieus daarom ook die sperriem, anders kan hij zich zo uitleven op het bit dat hij niet meer let op de ruiter

Afbeelding
Britt toch!
Pianohandjes en nog lelijk kijken ook! Maar Pablo loopt wel mooi

En daarna mocht onze lieve vent weer op de wei, toen werd Arco nog even gereden, daarvan ga ik nou een topic maken
Doejj

Maaik

Re: Pablo @work in de regen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:05

Leuk paardje!
Leuke foto's ook ..
en naja die cap ....

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:05

is het wel goed om op zo'n jonge pony 3 verschillende ruiters erop te zetten? lijkt me niet echt slim!
tweede ruiter moet veel méér rechtop gaan zitten en contact houden met de teugels!
En zonder cap op een jonge pony ook niet echt slim!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 21:16

tjah over die cap heb ik al gezegd en ik zei ook al, het is een doodmakke pony die nog nooit één stap verkeerd heeft gezet en dat ook nooit zal doen als hij kan en die tweede ruiter kan ook nog niet zo gweldig rijden maar dat moet ie ook leren want er zullen wel vaker 'beginners' op gaan rijden. En het is ook niet mijn pony dus ik heb er niet zo veel over te zeggen

in mijn avatar kan je een foto zien hoe hij de allereerste keer liep

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:22

Pabl0 is een hartsikke makke pony. En hij m0et leren 0m met verschillende mensen op zijn rug te lopen. briit de amazone die hem rijd gaat in augustus weg. dus dan moet ik zoiezo iemand anders hebben. Dus kan hij er nu alvast aan wennen. verder zal hij geen bok of sprong maken. heeft ie ook nooit gedaan. Hij luisterd netjes. ( netjes opgevoed ) dus comentaar over de cap is niet nodig. Je maakt je pony er alleen maar makkelijker door, 0m verschillende ruiters er op te zetten.. Ik zal er geen 10 opzette.. Die 2 keer in 't halfjaar dat ik er zelf op zit is geen probleem. En dat sanne er een keer op zit al helemaal niet. Die woont namelijk in india.

maar in ieder geval bedankt v0or je reakties

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:47

Pablootje ... Lieve pony is het!!
Het is idd een makke pony. Ik heb er opgezeten dus ik kan het weten
Dat dekje staat hem echt geweldig, Britt..
Spreek je weer na mijn vakantie!

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:15

is wel mooi beestje je
Maarree... ligt het aan mij of zijn ze er niet alle 3 een beetje te groot voor???

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:37

mooi relax paardje hoor!! alleen zn hoofd nmag wel een eindje zakken

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:50

leuke pony..
Maar ik vind het ook niet slim om er zo maar 3 ruiters er op te laten. Ondanks dat hij zo lief en braaf is.
succes verder.
Cap is ook wel slim

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:04

Hey Tamara!
Staan steeds meer pony's bij Willem of niet? Zijn die allemaal van jou? Pablo ziet er leuk uit, hopelijk vindt je snel een nieuw ruitertje voor hem.

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:16

Emeraldo schreef:
Hey Tamara!
Staan steeds meer pony's bij Willem of niet? Zijn die allemaal van jou? Pablo ziet er leuk uit, hopelijk vindt je snel een nieuw ruitertje voor hem.

Hey Hey,

Meemke is weg. En daar hebben wij ailin v0or in plaats gekregen vorig jaar. zij is nu drachtig en over 2 weken uitgeteld. En pablo hebben wij nu ongeveer een half jaartje. hebben wij kunne kopen voor een prijs die je zo uit je zak kan halen. Maar 't is echt een super pony. Kan ook goed springen. Dus er staan er nu 3, 1 meer als normaal. En dan straks dat veulen. alleen ailin en 't veulen gaan dan gewoon naar een land dus dan hebben we alleen nog maar arc0 en pablo plus een shetland veulen die deze week komt..
3 weken geleden stonden er 5 bij ons. Maar 2 zijn weer weg.. ( waren niet van ons ). ze zijn niet alleen van mij, maar ik doe ze samen met willem. Ailin had hij gekocht omdat hij meemke zomaar verkocht had zonder dat ik 't wist. En pablo konden we niet laten staan voor zo'n prijsje Dus die hebben wij er ook bij gekregen. Waar sta jij nu eigenlijk? want 't zou daar vorig jaar al afgebroken worden toch ?,,

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:21

Muislover schreef:
leuke pony..
Maar ik vind het ook niet slim om er zo maar 3 ruiters er op te laten. Ondanks dat hij zo lief en braaf is.
succes verder.
Cap is ook wel slim

Ik zelf rijd er eigenlijk niet op. Ik heb er toen 5 min op gezeten. Toen is sanne er op gaan zitte en die heeft hem door gereden. En brit heeft hem alleen maar uitgestapt. Is geen probleem. als brit straks weg gaat dan is hij alvast gewent dat er ook nog andere mensen op zijn rug mogen klimmen. Niet dat hij ze straks goed uit gaat proberen. kijk 't is niet zo dat ik er op ga rijden in alle gangen dan sanna nog en dan briit nog. dan vind ik 't zelf ook wel even te veel worden voor pablo. maar ik denk dat als ik er maar 5 min op ga zitten en brit hem naderhand uitstapt ( die hem overigens altijd rijd ) geen probleem is.. En sanne die liet hem goed lopen, stond ik echt van te kijken. goed voorwaarts en zo. .. pablo is nu alweer 3 maanden echt onder 't zadel.. dus hij kan het wel hebben.. :Phaha

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:28

Leuk dat Ailin een veulen krijgt!

Ik sta nu op Pensionstal Leenders in Bakel, sinds november 2004 ongeveer. De manege in Dierdonk moest mei dit jaar leeg zijn. Nu zijn ze bezig de manege af te breken. Maar waar ik nu sta is het echt super!

Turaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:30

Emeraldo schreef:
Leuk dat Ailin een veulen krijgt!

Ik sta nu op Pensionstal Leenders in Bakel, sinds november 2004 ongeveer. De manege in Dierdonk moest mei dit jaar leeg zijn. Nu zijn ze bezig de manege af te breken. Maar waar ik nu sta is het echt super!

ik dacht dat die vorig jaar al afgebroken moest worden .. maar fijn dat 't daar super is haha.. Maar is dat al sinds november.. gaat echt snel die tijd. ik weet niet eens hoe 't met merel is afgelopen, met de verkoop van haar paardJ.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:59

Heb je een PB gestuurd