Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

piepelotje schreef:Ik zou het oplossen met meer buitenteugel en binnenbeen. Met schoudervoor rijden op scheef paard heb ik slechte ervaringen.
Je gaat zo makkelijk aan die binnenteugel hangen.
Buitenteugel binnenbeen.. Heb vanochtend ook gereden en het ging zo goed
Voor mijn gevoel liep ze kaarsrecht. Ik weet niet of het echt zo was want ik was in mijn eentje.. Normaal is ze ook heel sterk in galop en moeilijk nagevelijk te rijden. Vandaag heb ik eens ene dubbelgebroken bit geprobeerd en het ging super. Dus hoef ik me ook niet zo druk meer te maken over de 'voorkant' Nu kan ik lekker zitten en haar recht rijden. Heb echt super fijn gereden
HEb nog nooit 'zo'n licht paard in de hand gehad
En loopt ze stukken rechter

Ook alleen in de galop. Schoudervoor rijden, wat je nu doet, is erg goed! Ook kun je voltes gaan rijden met niet zoveel druk op de binnenteugel.. maarja.. ik heb er ook een Topic over geplaatst (Zag deze pas later..
) in de hoop dat mensen nog wat tips hebben;) Veel succes er nog mee! 
Urielle schreef:wellicht voor degenen die aan hun binnenteugel gaan hangen ook een idee om eens kritisch naar hun schoudervoor te kijken want dat klopt ook niet helemaal
Kissytjuh schreef:Wat is de naam van jouw topic dan?
Me intructrice heeft er op gereden en nog een paar mensen. Oke die kregen het wel met moeite een beetje voor elkaar maar ze zeiden dat het niet aan mij lag. Mijn paard vind de galop gewoon lastig en probeerd er zo onderuit te komen. Mijn paard doet het aan de longerlijn ook. Dus het wordt oefenen oefenen en nog meer oefenen