Nouja, zaterdag (23-7-2005) ging ik Monster meeten (eindelijk) en toen mocht ik ook even op Arzu rijden
en Mick meeten, maar daarvan zijn er foto's in het andere topic..Nouja, ik ben er in dat uurtje (ik weet nieteens hoelang ik gereden heb) er 3 keer vanaf gevallen. Dat kwam omdat As nogal veel energie had, rustig wegstapt en vervolgens achterin het land opeens in galop naar voor rent, het kleine landje op waar ik er vanaf val
en dat ging dus niet goed, ik viel op m'n hoofd, Lian erop, As weer rustig, ik er weer op en weer viel ik eraf.. Nouja, As op d'r duvel gegeven en weer erop, weer eraf, en toen weer d'r ff op en toen ging Lian het zadel maar even halen
) Ik heb een half uur zonder zadel gereden (of drie kwartier) en daarna nog met zadel, omdat ik er telkens vanaf viel. Lian is er ook nog even op geweest, daar ook foto's van 
Goed, hier de foto's van het rijden, de rest staat in HIER *klik*
Opstappen is erg moeilijk zonder opstapje

HELP ik word achtervolgd

Nog steeds..
Zit lekker hoor, zo'n brede pony.. Alleen je houding wordt iets minder

En het ziet er dus zo uit als je rijpony er opeens vandoor gaat in galop, en je amper kan blijven zitten zonder zadel *maar ik moest en zou zonder zadel rijden
*
*Nee Lian, dan help je niet, nee, dan maak je een foto
*Tsja, toen was ik eraf gevallen en mocht Lian er ffies op
*en dan maak ik foto's
*Welja, galoppeer mij maar aan

"Nee, ik bied je mijn excuses NIET aan!!" zegt Asjoe
En wat Lian hier nou deed... no idea
maar wel leuke foto..En toen was het weer zover, ik moest er weer op
"Lian, stop nou met foto's maken!!!"
Twee lekkere *kuch kuch ahum ahum* kontjes...
Ondertussen was ik er nog 2 keer vanaf gevallen, en had Lian 't zadel gehaald.. Dat zit toch een stuk beter

Weer die twee lekkere kontjes *kuch kuch ahum ahum*
Wat deed ik híér nou weer....
En sja, ik durfde ook nog te draven
En ten slotte nog een paar standfoto's met mij erop

Wel iets te diep..
En nog ffies zonder cap..
En Lian moest ook nog ff op de foto met As:
En nog eentje waarop Lian op me af komt galopperen:
Het was echt SUPER gezellig, en ik hoop dat Lian hier ook nog ffies wat plaatst...

Ik heb geen trauma's opgelopen
*sorry lian, 't moest erin
* en ben blij dat ik geweest ben, As en Mick zijn lieff, en van het najaar kom ik weer 
Maargoed, wat vinden jullie van mijn houding? *op een pony waar ik nog nooit op heb gereden, ik rijd ook NOOIT zonder zadel
*Groetjes Ilse
en tja je houding doe je een rijbroek aan en je laarzen en ga er dan nog eens op zitten en maak dan nog eens foto dan kan er wat van gezegd worden maar zo