het doel waar ik voor ging was gewoon kijken hoe ze zou reageren op vreemd terrein.ik heb haar alleen in gestapt en gebruikte eigenlijk mijn 1ste proef om een beetje los te rijden(omdat ze nog niet zo lang aan het werk is wilde ik haar niet gelijk 2 proeven laten lopen en los rijden)
dus vandaar deze keus.de 2ste proef was wat gehaast en het aan galloperen ging wat rennerig.maar ik mag niet klagen want ze was super braaf en het eindige in 155 en een 2de plek.
de 2de proef ging gewoon 100 keer beter en dat was ook duidelijk 159 en een 2de plek.ik was gewoon super tevreden over mijn meisje.ze heeft zich uitzonderlijk netjes gedragen.en was vanmorgen gewoon lekker fit en fris toen ze wei in ging.goed teken dus.
het is de planning dat we volgende maand weer voor het eerst naar les gaan en dan hopelijk in september een keer officieel starten.
hier een paar foto's van gister:
1. losstappen in de losrij bak. dit was het 1ste rondje natuurlijk nog erg spannend.

2.met dank aan priscilla(topaas op bokt) en merilyn om even de bandages af te doen ,waar ik natuurlijk nooit meer aan had gedacht

3.1ste proefje draf stukje

4.1ste proefje draf

5.1ste proef galopje

6.2de proef drafje

7.2de proef drafje van hand veranderen

8.2de proef galopje

9.2de proef bxe halthouden.

nou ik benieuwd naar jullie commentaar.
en zo'n lief! om nog maar 4 jaar te zijn toch?