Mijn PoppEtjes =D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ssnuggerekoe

Mijn PoppEtjes =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 23:02

Hallo,
Hier staan dan onze schatjes Ik ben zo trots
Sommige foto's zijn een btje vaag maar dat komt omdat die digitale camera niet helemaal goed meer is!
Dit is Zoë, een ongelukkige friesche merrie, ze heeft als veulen klem gelegen in haar stal en daardoor is het nu alsof ze 1 lang been heeft en 1 kort been maar in principe is het gewoon ongeneeslijk stijf!
Afbeelding
Dit is Simone, ze stond een tijdje bij ons op de locatie en toen hebben Femke en ik een vreselijk grote band met haar opgebouwt, altijd vrolijk enzo, maar nu heeft de eigenaar haar weer teruggehaalt en staat ze helemaal alleen op een stukje, we gaan morgen vragen of ze terug mag omdat ze bij ons veel blijer was en wij waren blijer met haar!
Afbeelding
Dit is Jill! Een helft van een tweeling welshjes! Het zijn twee-jarige beestjes en echt prachtig, je ziet een duidelijk verschil tussen hun als je goed kijkt, Jill heeft meer een welsh koppie en Puck ( volgende ) heeft meer een arabisch hoofdje, en niet alleen het hoofdje verschilt, ze verschillen helemaal, je moet ze kennen om het verschil te kunnen zien hoor!
Afbeelding
Dit is dan Puck, op deze foto zie je duidelijk haar arabische kant! Mooi is ze hea!
Afbeelding
Dit is Myk, leuke en aanhankelijk fries hengstje. Hij loopt je overal achterna waardoor het nogal moeilijk is een goede foto te maken op goede grootte!!
Afbeelding
Dit is Suus! Onze vrolijkerd van stal, ze is een veulen van simone. Ze is nu al een jaartje oud maar nog vindt ze het lekker om aan Zoë der tepels te zuigen ( zoë heeft een miskraam gehad waardoor ze nog melk had ).
Afbeelding
Dit is Fanny. We hebben helaas geen foto van haar in haar geheel, maar als je haar ziet, is het net een miniatuur fries. Het is een grote shetlander. Heel lief maar wel eigenwijs en ze heeft een gebruiksaanwijzing!!
Afbeelding
Dit is Vosje. Een lieve shetland merrie met een rustig en rustgevend karakter. Het klinkt heel raar maar ze is echt heel erg lief!
Afbeelding
Dit is dan bowie !! Dit is een pony'tje die je niet zou willen kennen als je een paard was, tegen paarden is het een echte hengst maar voor mensen is het een levende, wandelende teddybeer!
Afbeelding
Nu je hier toch bent, kan je meteen even je mening geven over onze paarden!!
Wil je even de namen erbij zetten en dan een cijfer geven? Dan weten wij wat jullie ervan vinden
Kusje

elmiran

Re: Mijn PoppEtjes =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:32

Dit hoort bij ITP.

leuke paardjes vind Jill en Puck de leukste/mooiste.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:33

welkom op bokt

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:46

Ik vind Fanny ook een beetje vreemd met haar voorbenen
Misschien komt het omdat de foto bij de voorbenen bijna geheel zwart is. Ik vind Myk het mooist

*welkom op bokt.. pas op want het werkt verslavend *

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 09:46

Oke, hier komen de cijfers :

Zoë: 6 - niks bijzonders
Simone: 6,5 - leuk paardje, alleen ik vind een smallere bles toch wat mooier !
Jil en Puk: 8 - prachtige pony's!
Myk: 7 - wat een schatje!
Suus: 7 - leuk ding
Fanny: 7 - schattig, maar verder niets bijzonders
Vosje: 7,5 - schattig zeg! En een aparte/mooie aftekening.
Bowie: 6,5 - leuke pony

Maar dat was mijn mening hè !

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 09:48

Mooie paarden en welkom op bokt(die welsh'jes zijn echt verschrikkelijk mooi!!!)

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:18

schattige paarden en pony's,maar hoord idd bij ITP.
en eveneens welkom op bokt !