Zoiets dus

Sinds ¾ jaar ben ik dr dus achter, dat ik inknik in m'n linkerheup. Vaak ervoor gezorgd dat linkerstijgbeugel iets langer was, zodat ik rechter kon zitten, maar dit hielp dus niet zoveel.. De laatste tijd heb ik ook veel last van m'n rug, zie rode kruisje. Nou denk ik zelf dat dat van het paardrijden is, omdat ik het gauw krijg als ik doorzit etc.. Maar nou had ik het van de week op vakantie ook, toen ik op de bank een tijdschrift zat te lezen.
Hier ander verhaal. Ik ben geboren, op z'n kop (voeten eerst dus) en mijn voet heeft klem gezeten in m'n moeders buik ofzo
. Soort platvoetje heb ik dus links.. (zoiets). Ik heb een aantal jaar geleden steunzolen gehad, daarna nog een keer, want tsja m'n voeten groeiden he! Maar nu heb ik ze al 5 jaar niet meer in ofzo. Mijn moeder en broertje hebben ook slechte voeten, zijn pas naar zo'n man (nu iemand anders die ik 6 jaar geleden had dan) voor steunzolen geweest en m'n moeder vond dat ik ook maar is nieuwe steunzolen moest, omdat ik veel last heb van m'n rug, kan ook vanuit je voeten komen..Oke, ik vrijdag naar die man geweest (naast steunzolen, doet hij ook fysiotherapie) en hij zag idd dat mijn voeten niet goed stonden! Mijn linkervoet staat iets naar binnen, mijn been automatisch ook, dus mijn linkerbeen staat op een manier, waardoor hij iets korter is zeg maar.. Daarom knik ik dus ook in!
Die pijn boven in mijn rug kon goed daar van zijn. Maar ik krijg dus nu steunzolen, wat ervoor zorgt dat ik ook beter kan lopen, want mijn linkerschouder trek ik ook erg naar voor met lopen (ook met rijden). En volgende keer zou hij even kijken naar mijn zit (op een stoel ja
)Hij zette mijn linkervoet op een bepaalde manier neer, een beetje mijn grote teen omhoog en toen stond ik wel 'normaal, recht' zeg maar..
Als iemand nog tips of iets weet hierover, graag!!!