Het was een niet officiele wedstrijd maar alles ging er aan toe zoals een officiele dus een prima kans om te oefenen en mensen van buiten af (zoals ik) waren welkom (ze gaan het vaker doen dus als iemand intresse heeft PB me even) ook wordt er extra tijd uitgetrokken voor tips.
Jamaika kwam dus op een vreemd terein wat altijd even wennen is, dus we gingen lekker briesend rond de eerste paar rondjes op het erf en in de bak maar zodra ze het even gezien had wedr ze rustig en kon ik haar lekker op pakken.
Toen mochten we de wedstrijd bak in daar zat geen hek om heen en in zo'n bak hadden we nog nooit gereden en er stonden allemaal bloembakken om heen. Jamaika heeft er even een rondje briesend rond gedraaft en daarna was het al weer goed de goeie goed zak ook he

De eerste proef, ging erg fijn en ze was super braaf en deed alles super ondanks ik helemaal stil viel en ik deed niks meer alleen maar mee liften en sturen op een gegeven moment was ik zelfs zo ver weg dat ik mijn zus (de voorlezer) niet meer hoorde toen moest ik even goed schudden met mijn hoofd en ging het weer maar ik was nog steeds aan het mee liften.
Jamaika deed het super en bleef keurig lopen en dat terwijl ik niks meer deed.
de resulteerde in een eerste plaats met 157 punten.
De tweede proef, ging voor mijn gevoel veel minder Maik werd moe en een beetje traag waardoor ik haar meer moest rijden, maar als nog deed ik niks meer met mijn handen en gaf eigenlijk alleen nog maar been de rechter galop was waardeloos e wou er niet in en toen zat ze erin toen wou ze er niet meer uit... maar de middendraf was daar in tegen weer super en hadden we zelfs een 8 gekregen!
deze proef werd beloont met een eerste prijs en 161 punten
mijn eerste lintjes en gelijk oranje, jammer dat de punten niet mee tellen voor officieel meer het was een super ervaring!
de foto's van welke proef en wanneer weet ik niet

en natuurlijk heeeel erg trots!

commentaar mag, maar het meeste weet ik wel
foto's zijn gemaakt door mijn vriendje