Omdat Lola nu te koop staat gaat ze Rissaz rijden maar die kan nog niets. Ik ben hem zelf net een beetje nageeflijk aan het krijgen. En dus heb ik haar Parcival laten rijden om even aan te voelen hoe het straks moet aan gaan voelen. Parcival bleek echter zijn oude gewoonte nog niet kwijt te zijn en heeft haar verrast met zijn truc die hij speciaal bewaard voor nieuwelingen met als gevolg dat Diana (ze komt ook hier op bokt) in vliegende vaart en plat door de bochten een paar rondjes mocht uitzitten
Daar zijn geen foto's van want ik was te druk bezig om voor hem te springen zodat hij zou stoppen
Gelukkig zit Diana nogal stevig in het zadel want ik kreeg het wel even benauwd toen ik hem zo door de bak zag vliegen.Maar verder ging het best goed allemaal en we zijn nog steeds heel blij met Diana als verzorgster! Of zij nog blij met ons is nu ik haar zo hard laat werken weet ik niet
We zijn van groot naar klein gegaan. Diana op Parcival
En toen was het de beurt aan Rissaz.
Ik heb Diana hier onthoofd maar ik vond de blik van Rissaz zo grappig
En of een lesgever nog niet genoeg was, ook nog overleg met mijn vriend langs de kant
En, last but not least, de kleinste en de pony die ze oorspronkelijk verzorgde maar die nu te koop staat.
Opmerkingen heeft ze vandaag al genoeg te horen gekregen dus wees een beetje aardig voor haar
Het valt ook niet mee om onder het wakend oog van de eigenaren op twee wildvreemde paarden te rijden. Ze deed het allemaal best netjes
Vodn het toen al een erg leuke pony! 
hahah! Even zonder gekheid, ik vind het geweldig dat ik zoveel pony's/paarden mag rijden!
.