Odile@work> nieuw hoofdstel en sjabrak

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet7

Odile@work> nieuw hoofdstel en sjabrak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 18:12

Naja nieuw, het staat iig voor het eerst op de foto! kritiek mag, maar hou het wel een beetje aardig! ik heb geen les met odile ofzo en voordat ik haar kocht heb ik 2 jaar op een manege gereden. ik weet dat ik mijn armen wat meer langs mijn lichaam moet houden en dat ik mijn benen iets meer naar achteren mogen.

eerst even stappen
Afbeelding

drafje, odile had geen zin
Afbeelding

galopje
Afbeelding

draf op de andere hand
Afbeelding

kan dat hoofd niet hoger ofzow
Afbeelding

dat lijkt er meer op (foto is een beetje vervormd )
Afbeelding

beetje vage foto...
Afbeelding

Afbeelding

deze vind ik zelf echt super mooi
Afbeelding

oei, mijn beugel
Afbeelding

hier gingen we iets harder in galop, hij is een beetje vaag geworden, maar ik vind het wel een gave foto
Afbeelding

been naar voren en 'jeuken' maar (zak helemaal scheef weg )
Afbeelding

Odile is niet moe ofzo (ik ook niet )
Afbeelding

sorry voor de hoeveelheid, kon een beetje moeilijk kiezen

Hackie

Re: Odile@work> nieuw hoofdstel en sjabrak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:19

Ik vind dat je bij sommige foto's wat naar voren zit
en je mag je voeten wat naar beneden doen
Verder mooie foto's

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:22

leuk hoor!!! Ziet er best goed uit hoor!! Maar ik denk toch wel dat les volgen beter zou zijn. HIj loopt behoorlijk op de voorhand en brengt zijn achterhand er helemaal niet onder!!! Maar voor een combinatie die niet lest ziet het er super uit

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:24

Je paard heeft een mooi hoofd

Enne, wat heb jij voor bodem als ik vragen mag? het ziet er hard uit namelijk

Verder ziet het er goed uit

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:37

Ziet er toch wel netjes uit..

alleen je moet wat meer werken aan je handen.. probeer
die wat meer bij je te houden.
en zijn je beugels niet iets te lang?

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 18:43

wat een snelle reacties zeg!

@Super_Girlie: ja dat is waar, ik moet mijn hakken meer naar beneden drukken

@Tarah5: als ik de loterij had gewonnen .... maar wie weet heb ik binnenkort een baantje en zou het misschien kunnen (als ik een goed rijbare plek heb)

@Onyx: hahaha, het is een wei zonder gras, dus gewone grond is idd niet erg verend. ik kan alleen echt trainen als deze 'wei' droog is, anders is het een prutboel en heb ik geen plek om te trainen.

@chagrijntje: ik zal er aan denken, en de beugels, ik vind het wel goed zo, de vorige keer dat ik foto's plaatste waren ze precies even lang en werd er gezegd dat ze te kort waren

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:14

eerlijk gezegd kun je wel erg goed zien dat je geen les hebt. en dat zie ik aan jou en je pony. je zegt dat je geen geld hebt om les te volgen. heb je misschien geen vriendin die paardrij die je zou kunnen helpen? of misschien kun je gaan helpen op een manege in ruil voor rijles?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:37

Leuke foto's Margriet!

Ten eerste wil ik zeggen dat ik trots op je ben dat je het weer probeert met Odile!

Verder ben ik het wel met de rest eens, meer oprichting vanaf de achterhand, probeer dit er eerst netjes onder te krijgen voordat je haar aan de teugel vraagt.
Jijzelf moet proberen je schouders en daarmee je handen niet vast te zetten.

Verder ziet het er toppie uit!

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 19:49

skippy schreef:
eerlijk gezegd kun je wel erg goed zien dat je geen les hebt. en dat zie ik aan jou en je pony. je zegt dat je geen geld hebt om les te volgen. heb je misschien geen vriendin die paardrij die je zou kunnen helpen? of misschien kun je gaan helpen op een manege in ruil voor rijles?

hai, inprincipe zou ik het wel kunnen betalen (op een rijvereniging dan) maar geen priveles (a 20 euries per uur) maar ik kan niet bij een rijvereniging omdat ik geen trailer heb, en die mag ik ook niet kopen van mijn ouders, aangezien ze moeilijk te laden is, maar omdat ik nooit kan oefenen met trailerladen, gaat ze ook niet makkelijker de trailer in dus zou ik nooit een trailer mogen. al vaak over gehad met mijn ouders, maar die vinden dat ik teveel zeur en al erg blij mag zijn dat ik een paard heb. ik zou wel is een vriendin vragen om me te helpen, ik weet zo al een die dat zo zou willen doen
als ik van de winter bij My Dominique op stal zou kunnen staan ga ik les met Odile nemen.

verder bedankt voor jullie reacties!

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:28

Coole foto's!

Tsja, commentaar/tips: ik ben het wel eens met de opmerkingen hier boven. Beetje nutteloos om te herhalen

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:54

Het ziet er best goed uit hoor..
Een tipje..: Zit je neusriem niet wat te laag? Voor het mooie zou hij iets hoger moeten denk ik.. Maar mooi hoofdstel ook!
Nog veel succes

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:20

heey!
ziet er goed uit hoor!
Nog veel suc6 met Odile!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:25

ziet er wel goed uit hoor, al lijken die beugels mij ook een beetje lang maarja jij moet het lekker vinden zitten.

*edit: spellingsfouten

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:26

Ik vind dat je een leuk paardje hebt, maar het is idd wel duidelijk te zien dat je niet heel lang les gehad hebt. Ik zou je toch willen adviseren om lessen te gaan nemen. Alles wat je jezelf (evt. fout) aanleert, is veel moeilijker weer goed te krijgen. Zo vind ik persoonlijk dat je je rug veel te hol maakt, en dus niet ontspannend mee kan laten veren met de beweging. En zo kan ik nog wel wat op noemen, maar dat is al gedaan. Nogmaals, ik vind jullie een leuke combinatie, en ik weet zeker dat je het beste voor je paardje wilt. Dan kan ik alleen maar zeggen; het beste voor je paardje, is het volgen van lessen. Er moet vast wel een mogelijkheid zijn om wat goodwill, of extra centjes te verdienen. Veel succes in ieder geval samen!